کد خبر : 65148
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان:

دستگیری ۵ متهم حادثه شب گذشته تالش

دستگیری ۵ متهم حادثه شب گذشته تالش

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به جزییات حادثه شب گذشته در شهرستان تالش گفت: ا اقدامات نیروی انتظامی صورت گرفته در نهایت، ۵ متهم این پرونده در صحنه درگیری دستگیر و یک تیغه سلاح سرد از آنها کشف شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین حسن‌پور در تالش با بیان اینکه منیت مردم از خطوط قرمز پلیس است، اظهار کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین شهروندان با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی با اشاره به جزییات  حادثه شب گذشته در شهرستان تالش گفت: چند نفر بر سر اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شده‌اند افزود: یک نفر از عاملان درگیری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده با سلاح سرد قصد آسیب زدن به ماموران انتظامی را داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری پنج متهم این پرونده در صحنه درگیری خبر داد و گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در منطقه لیسار شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شده با اقدامات نیروی انتظامی  صورت گرفته در نهایت، ۵ متهم این پرونده در صحنه درگیری دستگیر و یک تیغه سلاح سرد از آنها کشف شد.

حسن‌پور با اشاره به مساعد بودن متهم تیر خورده در حادصه دیشب تالش بیان کرد: در درگیری دیشب یکی از متهمان این درگیری از ناحیه پا با تیراندازی پلیس رو به رو شده که خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است.

وی با بیان اینکه متهام اصلی پرونده حادثه روز گذشته تالش به مراجع قانونی معرفی شده است، تصریح کرد: متهمان ۲۶، ۲۹، ۳۰، ۳۴ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با اینگونه افراد برخورد می‌‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار