کد خبر : 102423
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402- 32: 13

معاون استاندار گیلان:

دشمن از تداوم مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌هراسد

دشمن از تداوم مکتب حاج قاسم سلیمانی می‌هراسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تاکید کرد: این حادثه نشان داد مکتب حاج قاسم به معنای واقعی زنده است و دشمن از تداوم و رویش های مکتب بزرگ مرد مقاومت و دوستداران این سردار بزرگ اسلام خوف دارد.

به گزارش گیلانستان، محمد جلایی روز پنجشنبه درنشستی با رئیس کارگروه حاشیه نشینی وزارت کشور با محکومیت حرکت کور و تروریستی دشمن در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: این جنایت بار دیگر شدت کینه، بغض و عداوت آنان را نسبت به ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی و سردار سلیمانی نشان داد.

 

وی عنوان کرد: پیام دشمن برای کسانی که در این همایش حضور داشتند آن بود که می دانند حاج قاسم و مکتب او در وجود تک تک آحاد این ملت زنده است و از این امر می هراسند و کسانی که در مسیر مکتب حاج قاسم گام برمی دارند باید در این راه هزینه بدهند.

 

وی ادامه داد: البته دشمن به این نکته توجه ندارد که مکتب ما با شهادت عجین است و منتهای آرزوی ما شهادت در این راه مقدس است و این ملت با این جنایات از مسیر حق خود باز نمی‌ماند و پر شتاب تر ادامه می دهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مکتب حاج قاسم به معنای توکل به خدا، اخلاص و شهادت است، افزود: همان گونه مقام معظم رهبری فرمودند شهادت حاج قاسم نشان داد همان کسانی که کراوات زده و با لبخند با دیپلمات های ما مذاکره می کنند، تروریست های فرودگاه بغداد هستند.

 

جلائی تصریح کرد: این اقدامات کور و تروریستی راه به جایی نمی برد اما دستاورد چنین حوادثی در عرصه داخلی آن است که مردم را در حمایت از جبهه حق مصمم تر می کند و در فضای بین المللی، رسوا کننده مدعیان دروغین حقوق بشر خواهد بود.

 

وی افزود: این جنایت بار دیگر اثبات کرد دشمنان از رویش های مکتب شهید سلیمانی آگاه و در هراسند اما باید بدانند مقاومت و ایستادگی در این ملت ریشه ای دیرینه دارد و با این اقدامات کور تروریستی در ادامه مسیر خود استوارتر و مصمم تر می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار