کد خبر : 78936
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401- 20: 11

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

دلیل تاثیر گذاری های گیلانستان در جامعه، رویکرد هیئتی و جهادی آن است/ رسانه ها باید مطالبه‌گر باشند

دلیل تاثیر گذاری های گیلانستان در جامعه، رویکرد هیئتی و جهادی آن است/ رسانه ها باید مطالبه‌گر باشند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: رویکرد هیئتی و جهادی گیلانستان دلیل این تاثیرگزاری هایش در جامعه است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، رضا ثقتی در بازدیدی که از دفتر این پایگاه خبری تحلیلی داشت ضمن عرض خداقوت به هیئت تحریریه گیلانستان اظهار کرد: رسانه ها باید همواره روحیه مطالبه گری داشته و تریبون دغدغه های مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد هیئتی و جهادی گیلانستان دلیل این تاثیرگزاری هایش در جامعه است، خاطرنشان کرد: گیلانستان با بضاعت اندک مالی، امکاناتی، اعتباری، پشتیبانی و نیروی انسانی، کارها و فعالیت هایی انجام می‌دهد که خیلی از نشریات و رسانه های دیگر با حجم گسترده ای از پرسنل و لجستیک همراه با منابع عظیم مالی درحال انجامش هستند.

ثقتی با بیان اینکه رسانه ها نباید صرفا روابط عمومی ادارات باشند، گفت: شایسته است رسانه ها هم انتظارات مردم را به گوش مسئولان برسانند و هم انتظارات مسئولین را به مردم بگویند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به معضلات فرهنگی و اجتماعی استان ابراز نمود: رویکرد گیلانستان در حوزه حجاب و عفاف و همچنین ناهنجاری های فرهنگی در سواحل و سایر اماکن عمومی تحسین برانگیز و بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در بحث برگزاری کنسرت های موسیقی اداره کل ارشاد استان همه جوانب را در نظر می گیرد، افزود: برای اینکه استانمان به حیاط خلوت کنسرت ها تبدیل نشود، باشگاه های ورزشی و تالار هایی که کنترل و نظارت دشواری دارند را از برگزاری کنسرت ها منع کردیم.

ثقتی همچنین تاکید کرد: ولنگاری های فرهنگی گذشته، دیگر در کنسرت ها وجود ندارد و هنگام برگزاری کنسرت، کوچکترین مسائل و دغدغه ها از جانب ناظران رعایت می شود.

مجتبی امین مدیر مسئول گیلانستان نیز در این دیدار با اشاره به مشکلات اصحاب رسانه در شکایتها و عدم نقدپذیری مسئولان اظهار کرد: مسائل قضایی و سایر فشار هایی که از جانب مسئولین متوجه اصحاب رسانه می شود، مانع بزرگی برای انجام وظایف خطیر خبرنگاران بوده و انتظار داریم این مشکلات روزی در این استان برطرف گردد.

 

انتهای پیام/

مصاحبه: مجتبی امین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار