کد خبر : 12171
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396- 34: 0

رئیس برنامه و بودجه گیلان: روحانی نتواست تمام مشکلات کشور را برطرف کند

رئیس برنامه و بودجه گیلان: روحانی نتواست تمام مشکلات کشور را برطرف کند

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان گفت: روحانی مدعی نیست که توانسته در مدت چهار سال گذشته تمام مشکلات کشور را برطرف کند.

به گزارش گیلانستان، کیوان محمدی امشب در مراسم افتتاح ستاد انتخابات روحانی در شهرستان آستارا اظهار کرد: سطح فرهنگ، دانش و آگاهی مردم آستارا در کشور پخش شده و مردم این شهرستان به پاک‌دستی و صمیمیت معروف هستند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان با اشاره به فعال شدن ستاد انتخابات روحانی در آستارا تصریح کرد: حاضران در این ستاد راه درست را تشخیص داده‌اند و به منظور استمرار و ادامه مسیر اعتدال در کشور با یک هدف مشترک در این مکان گرد هم آمده‌اند.

وی افزود: انقلاب کردیم که زندگی بهتری داشته باشیم اما درگیر جنگ تحمیلی شدیم و جنگ زیرساخت‌های زندگی ما را از بین برد و در دوران هشت‌ سال سازندگی قدرت‌های جهانی اجازه فعالیت‌های اقتصادی را از ما سلب کرده بودند.

محمدی با اشاره به اینکه دولت کنونی در برخی از جاها به ۱۰۰ درصد و در برخی از موارد به ۵۰ درصد وعده‌های انتخاباتی خود عمل کرده است، متذکر شد: روحانی یک دولت از نفس افتاده را تحویل گرفت و مدعی نیست که در طول این مدت توانسته همه مشکلات کشور را برطرف کند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلب، اصولگرا، میانه‌رو و مستقل باید امنیت ملی و منافع ملی را در اولویت قرار دهند، یادآور شد: به خاطر امینت و منافع ملی کشور ضرورت با هم بودن میانه‌روها و اصلاح‌طلبان در یک جبهه بیش از پیش احساس می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: روحانی در انتخابات دوره قبل با کمک اصلاح‌طلبان به پیروزی رسید و ضربه‌ای که در سال ۸۴ بر پیکر میانه‌روها و اصلاح‌طلبان وارد شد ما را به‌هوش آورد که با اختلاف نمی‌توان به‌ هیچ‌ عنوان به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور با حضور سه تا چهار رئیس‌ جمهور میانه‌رو برطرف می‌شود، متذکر شد: راه دولت روحانی برای یک دوره ۲۰ ساله باید ادامه پیدا کند و سیاست دولت اعتدال بدون اندیشه اصلاحات امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار