کد خبر : 47076
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398- 29: 16

معاون نظامی مرکز فرماندهی باقرالعلوم علیه‌السلام رشت:

راه‌اندازی «اتوبوس انقلاب» نیروی دریایی ارتش در رشت

راه‌اندازی «اتوبوس انقلاب» نیروی دریایی ارتش در رشت

مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی راهبردی ارتش با راه‌اندازی اتوبوس انقلاب در واحدهای آموزشی حاشیه شهر رشت علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب و ترسیم آینده قدرتمند و امیدوارکننده، ساعاتی خوش را برای دانش آموزان خلق کردند.

به گزارش گیلانستان ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تأمین امنیت مرزهای آبی، خشکی و هوایی در کنار تربیت نیروی انسانی ماهر و رزمنده در جهت دفاع از کیان و مرزهای کشور، امروزه حضور در فضای فرهنگی را به‌عنوان یک وظیفه برای خود تلقی می‌کند و با ارتش قبل از انقلاب تفاوت‌های بسیار زیادی کرده است.

نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز بااینکه وظیفه تأمین امنیت مرزهای آبی را بر عهده دارد، امروز در کنار آموزش تخصص‌های مختلف، مسیر معنویت، بالندگی و خدمت در جهات مختلف ازجمله فرهنگی را در پیش کشیده و تلاش می‌کند چهره‌ای از ارتش انقلابی را به رخ همگان بکشد و بعد فرهنگی ارتش مردمی جمهوری اسلامی را در طلیعه چهل و یکمین سالروز پیروی انقلاب اسلامی آشکار کند.

راه‌اندازی اتوبوس انقلاب ازجمله اقداماتی است که سفیران سفیدپوش نیروی دریایی راهبردی ارتش در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم علیه‌السلام رشت در سطح مدارس کم برخوردار و حاشیه شهر به راه انداخته و در تلاش است روحیه انقلابی گری، بیان دستاوردهای نیروی دریای ارتش و ایجاد شورونشاط اجتماعی را در بین دانش آموزان ایجاد کند.

به گفته ناخدا حامد حسین پور، معاون نظامی عقیدتی سیاسی مرکز فرماندهی باقرالعلوم علیه‌السلام رشت در حاشیه اعزام اتوبوس انقلاب به یکی از مدارس حاشیه‌ای شهر، این حرکت فرهنگی و انقلابی در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای گام دوم انقلاب در سطح دو مدرسه شهر رشت اجرا می‌شود.

وی اهداف اعزام اتوبوس انقلاب در سطح مدارس را آشنایی دانش آموزان با انقلاب اسلامی، فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش در مناطق شمال و جنوب و همچنین برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف نیروی راهبردی ارتش عنوان کرد.

معاون نظامی عقیدتی سیاسی مرکز فرماندهی باقرالعلوم علیه اسلام رشت می‌گوید که با راه‌اندازی اتوبوس انقلاب در سطح مدارس، می‌توان استعداد نخبگان علمی را در سطح واحدهای آموزشی کشف و در پی آن دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها را برای خدمت در نیروی راهبردی ارتش مشتاق و جذب بدنه نداجا کرد.

در مراسم امروز که با استقبال گسترده کادر آموزشی و دانش آموزان مدرسه عفت و فردوسی آج بیشه رشت همراه بود، کارشناسان نظامی، دریایی و مذهبی به بیان دستاوردهای ارتش در ابعاد مختلف پرداخته و با اجرای رزم نوازی، جنگ شادی، مسابقات فرهنگی و اهدا جوایز ساعاتی خوش و پرمحتوایی را برای این واحدهای آموزشی رقم‌زده و آینده‌ای امیدوارکننده و قدرتمند را برای دانش آموزان ترسیم کردند.

یقیناً گنجاندن برنامه‌های فرهنگی برون‌سازمانی در ارتش ازجمله در نیروی دریایی و به‌خصوص در بین نسل‌های چهارم انقلاب علاوه بر نقش برجسته ارتش در همراهی و همگامی با مردم می‌توان سیل مشتاقانی از نوجوانان و جوانان را به نیروی راهبردی دریایی ارتش به جهت خدمت مقتدرانه و باصلابت در مرزهای آبی را شاهد بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار