کد خبر : 102621
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402- 16: 20

آبروریزی ورزشی برای اولین بار؛

رتبه ۳۱ بوکس گیلان از میان ۳۲ تیم در مسابقات کشوری/ لزوم آسیب شناسی و تجدیدنظر در نوع مدیریت این رشته ورزشی

رتبه ۳۱ بوکس گیلان از میان ۳۲ تیم در مسابقات کشوری/ لزوم آسیب شناسی و تجدیدنظر در نوع مدیریت این رشته ورزشی

حضور مسئول هیات بوکس گیلان در داوری مسابقات داخلی کشور تاجیکستان همزمان با تاریخ آماده سازی تیم گیلان جهت اعزام به مسابقات کشوری چه معنایی دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، در پی برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان انتخابی تیم ملی در شهرستان ارومیه هیات بوکس گیلان در قالب یک تیم ۵ نفره متشکل از نفرات یک باشگاه خصوصی از شهرستان رشت به سرمربیگری قهرمان المپیکی بوکس گیلان شرکت نمود .

 

این تیم در عین ناباوری با نتیجه اسفبار و دور از انتظار که در تاریخ بوکس گیلان بی‌سابقه و بی‌همتاست در بین ۳۲ تیم شرکت کننده در مسابقات فقط با کسب دو امتیاز در رتبه ۳۱ قرار می‌گیرد و این دقیقاً در استمرار و مداومت ناکامی های بوکس گیلان در سایر رده‌های سنی طی حدود ۴ سال گذشته است.

 

نکته اینجاست که در تیم اعزامی هیچ بوکسوری از شهرستان‌ها حضور نداشته و در بیانیه روابط عمومی بوکس گیلان قبل از اعزام به مسابقات این موضوع آمده بود و دلایل آن هم ضعف مربیان استان در هیئت‌های شهرستانی در پرورش ورزشکاران قلمداد می‌شود .

 

پرسش اینجاست که مسئولیت هیات بوکس گیلان در حمایت از هیئت‌های شهرستانی و تربیت مربیان حاذق و متعاقباً شناسایی و پرورش استعدادهای بوکس استان چیست؟

 

حضور مسئول هیات بوکس گیلان در داوری مسابقات داخلی بوکس کشور تاجیکستان همزمان با تاریخ آماده سازی تیم گیلان جهت اعزام به مسابقات کشوری چه معنایی دارد و آیا آن سفر خارجی نتایجی برای بوکس گیلان داشته؟

 

جالب‌تر آنکه مدیریت حال حاضر وارث هیاتی است که با مدیریت قبل در رده‌های سنی مختلف رتبه‌های قابل توجه اول و دوم کشوری را در اختیار داشته است .

 

طی حدود ۴ سال مدیریت فعلی گیلان با توجه به شعار بدو ورودشان مبنی بر تولد نوین بوکس گیلان و شعارهای دیگر شاهد چه تحول و تولدی هستیم ؟

 

بجاست تا دیر نشده مسئولین چاره‌ای اندیشیده و به داد بوکس گیلان برسند ، همچنین هیات بوکس استان ضمن عذرخواهی از جامعه ورزش و ورزش بوکس به جای شعار درمانی متواضعانه پاسخگوی عملکرد خویش بوده و ضمن استفاده عملی از دانش پیشکسوتان و متخصصان امر بیش از این باعث تنزل جایگاه بوکس گیلان و اعتبار خویش نشوند .

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار