کد خبر : 2740
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

رفتار هیات‌های اجرایی در تایید صلاحیت‎ها نشانگر “نفوذ” است/ برخی از آقایان دلشان به حال مردم و انقلاب نمی سوزد

رفتار هیات‌های اجرایی در تایید صلاحیت‎ها نشانگر “نفوذ” است/ برخی از آقایان دلشان به حال مردم و انقلاب نمی سوزد

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه هیات های اجرایی دقت لازم را به خرج ندادند، گفت: متاسفانه کسانی هم مشاهده می شوند که مشروب خوار، زاویه دار با نظام، اصحاب فتنه، متهم اقتصادی و… هستند.

سردار نظرعلی علیزاده درگفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان” با اشاره به پایان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در هیات های “اجرایی” اظهار کرد: در این دوره از انتخابات علی رغم اینکه دولتمردان و هیات های اجرایی همواره بر پایبندی شان به قانون و مخصوصا منویات مقام معظم رهبری تاکید داشتند، ولی متاسفانه در برخی از موارد شاهد عکس این قضیه بودیم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه هیات های اجرایی دقت لازم را به خرج ندادند، خاطرنشان کرد: همانطور که در 16 آذر امسال به جای استفاده از سخنرانان انقلابی و دلسوز از افراد فرصت طلب و مسئله دار در بعضی از دانشگاه ها استفاده کردند که این امر مصداق بارز “نفوذ سیستمی” است، در بررسی صلاحیت کاندیداها نیز مشخص گردید برخی از آقایان دلشان به حال مردم و انقلاب نمی سوزد.

سردار علیزاده این نوع برخورد و رفتار هیات های اجرایی در بررسی صلاحیت ها را نمونه دیگری از نفوذ سیستمی دانست و تصریح کرد: در بین افرادی که در انتخابات ثبت نام کرده اند متاسفانه کسانی هم مشاهده می شوند که مشروب خوار، زاویه دار با نظام، اصحاب فتنه، متهم اقتصادی و… هستند اما هیات های اجرایی به راحتی صلاحیت آنان را برای نشستن در کرسی های بهارستان تایید نمودند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید براینکه انتظارمان از نیروهای ارزشی که در هیات اجرایی حضور دارند این بود که دقت زیادی می کردند، ابراز نمود: امیدواریم هیات های “نظارت” بر انتخابات با توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه کشور، در تایید یا رد صلاحیت ها دقت لازم و کافی داشته باشند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان همچنین در پایان یادآور شد: در روزهای آینده خبرهای خوبی از ائتلاف بزرگ تمام نیروهای ارزشی و ولایتمدار گیلان در انتخابات به گوش مردم عزیز استان خواهیم رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حمید سه شنبه , 15 دی 1394 - 19:31

حاجی مشکل کجای کاره؟؟؟اونهایی که تایید کردند مگه از نیروهای انقلابی نیستند؟؟؟

پادنگ سه شنبه , 15 دی 1394 - 19:43

متاسفانه اینطور است…!!عافیت طلبی،آفت اراده اجتماعی شده…!

ماسالی سه شنبه , 15 دی 1394 - 20:08

ور زدن و خط و نشان کشیدن هنر مردان حق طلب نیست

یه نگاه به دور برتون بندازین ببین چه بروز مردم اوردین

ازحلقه تنگ خودخواهی ها بیرون بیاین

اگر زخوذنتوانی زخانه بیرون آ

رفتن به نوار ابزار