کد خبر : 65125
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400- 32: 18

رئیس منابع طبیعی آستانه اشرفیه:

رفع تصرف ۴۰۰ مترمربعی در کیاشهر/ کشف چوب های جنگلی قاچاق

رفع تصرف ۴۰۰ مترمربعی در کیاشهر/ کشف چوب های جنگلی قاچاق

رئیس منابع طبیعی آستانه اشرفیه، از رفع تصرف از ۴۰۰ مترمربع از زمین های منابع طبیعی در روستای صفرابسته کیاشهر خبر داد و گفت: ارزش زمین ۲۴۰ میلیون تومان است.

به گزارش گیلانستان، مهرداد کهنسال از رفع تصرف اراضی ملی خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستانه اشرفیه ۴۰۰ مترمربع از زمین های منابع طبیعی را در روستای صفرابسته کیاشهر از یک متصرف پس گرفتند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین رفع تصرف شده را ۲۴۰ میلیون تومان برآورد کردند، گفت: متصرف در قطعه زمین مذکور نهال کاری کرده و قصد داشت زمین را با سیم خاردار محصور کند که اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت مانع این کار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستانه اشرفیه همچنین از کشف چوب های جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت ۱۲ اصله صنوبر را که غیر مجاز قطع شده و برش خورده بود، در بازرسی از یک سواری پیکان در روستای پرکاپشت کیاشهر آستانه اشرفیه کشف و ضبط کردند.

کهنسال از معرفی راننده خودرو به مرجع قضایی خبر داد و عنوان کرد: این خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد. چوب های بریده شده نیز هم به اداره منابع طبیعی آستانه اشرفیه انتقال یافتند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده تصرف غیر قانونی اراضی ملی و قطع غیر مجاز درختان و قاچاق چوب، مورد را فوری با سامانه امداد جنگل و مرتع به شماره های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار