کد خبر : 59956
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399- 14: 17

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان:

رقابت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در طرح ملی «ایران قوی»

رقابت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در طرح ملی «ایران قوی»

حجت الاسلام رضوانی نژاد از رقابت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در طرح ملی ایران قوی در قالب رویداد ملی فهما و انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران خبرداد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی ذیل زیست بوم فهما اظهارکرد: این طرح همزمان با هفته دفاع مقدس شکل گرفت و به مانند رویداد ملی فهما در چهار موضوع «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان افزود: بچه‌های مسجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در قالب یکی از رواق‌های دوازده گانه در طرح ملی ایران قوی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ۶۷ روز تا پایان ارزیابی رویداد ملی فهما باقی مانده است خواستار همت کانون‌های مساجد استان در ثبت فعالیت‌های کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد به‌منظور جدب حمایت‌های ملی شد.

رضوانی‌نژاد با اعلام اینکه اکثریت کانون‌ها در سال گذشته و در قالب اولین رویداد امتیاز بالای پنج هزار را کسب کردند گفت: به‌منظور اثبات توانمندی کانون‌های استان در سطح کشور و جذب حداکثری بودجه فهمای ۹۹، مدیران کانون‌ها باید ضمن توانمندسازی خود و اعضای تحت پوشش نسبت به ثبت فعالیت‌ها و جذب حمایت‌ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جهت حفظ سهم استان‌های محتلف کشور امسال امتیازات در چند گروه و شامل برترین‌های استانی، برترین‌های شهرستانی و رقابت‌های موضوعی است خاطرنشان کرد: با امتیازات اخذ شده و ارزیابی‌های انجام شده پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در سال ۱۴۰۰ معرفی می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار