کد خبر : 99369
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402- 04: 21

رونمایی از پوستر اولین سوگواره عاشورایی « راه روشن » در بخش سنگر

رونمایی از پوستر اولین سوگواره عاشورایی « راه روشن » در بخش سنگر

سوگواره عاشورایی « راه روشن » به میزبانی بخش سنگر در ۳ بخش داستان کوتاه ، خاطره نویسی و دلنوشته از تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود .

به گزارش گیلانستان ، پوستر اولین سوگواره عاشورایی ” راه روشن ” طی آیینی با حضور بخشدار ، امام جمعه ، جمعی از مسئولین و هنرمندان بخش سنگر ، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۲ در بخشداری سنگر رونمایی شد .

 

حسین محبتی بخشدار سنگر با بیان اینکه به کارگیری هنر در خدمت اسلام و عاشورا بیانگر تواضع و فروتنی هنرمندان است تاکید نمود : انسان های بزرگ در برابر مسائل بزرگ تواضع دارند و ابراز ارادت به عظمت عاشورا نشانه درک و فهم صحیح انسان است .

 

محبتی خاطر نشان کرد : هر کسی که اقدامی برای عاشورا و بیان اهداف آن انجام می دهد در اصل بزرگی خویش را نشان داده و به‌ کارگیری هنر در راه ترویج مکتب و فرهنگ عاشورا نشان دهنده کمالات بالای هنرمند است .

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان امام جمعه سنگر هم در این مراسم گفت : استفاده از هنر در راه ترویج مکتب و فرهنگ عاشورا نشان دهنده کمال بالای هنرمند است .

 

سوگواره عاشورایی ” راه روشن ” ویژه گروه های سنی : جوان ، نوجوان و بزرگسال در بخش های استانی و ویژه برگزار می شود .

 

*موضوعات بخش استانی شامل : ۱٫محرم    ۲٫ عاشورا    ۳٫ اربعین ، در قالب ( داستان کوتاه ، خاطره نویسی ، دلنوشته ) می باشد .

 

* موضوع بخش ویژه : امام رضا (ع) ، در قالب ( داستان کوتاه ، خاطره نویسی ، دلنوشته ) است .

 

 

 

سوگواره استانی ” راه روشن ” به میزبانی بخش سنگر در ۳ بخش رقابتی ( داستان کوتاه ، خاطره نویسی ، دلنوشته ) از تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز می شود و علاقه مندان برای شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را تا آذر ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه این سوگواره به آدرس https://digiform.ir/raheroushan ارسال نمایند .

 

گفتنی است اختتامیه و معرفی آثار برتر این سوگواره در تاریخ ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود .

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار