کد خبر : 101675
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402- 31: 11

رویداد صدرا، فرصتی برای اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان

رویداد صدرا، فرصتی برای اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد صدرا با حضور بیش از ۳۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه به میزبانی دانشگاه آزاد رشت گفت: گواهی دوره‌های گذرانده شده به عنوان سابقه کار برای افرادی که با موفقیت دوره‌ها را سپری کرده باشد، صادر می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران در دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری نخستین رویداد صدرا با حضور بیش از ۳۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار کرد: هدف از اجرای این رویداد، فراهم کردن شرایط اشتغال و ارتقای آمادگی به کار دانشجویان و افزایش مهارت حرفه‌ای و ایجاد ارتباط و پیوند نظام‌مند میان دانشگاه، صنعت و جامعه است.

 

وی با بیان اینکه در این رویداد دفتر ارتباط با صنعت واحدهای دانشگاهی، با مراکز صنعتی، اداری و تولیدی تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد خواهند کرد، گفت: دانشجویان متقاضی پس از مصاحبه و بررسی‌هایی اولیه برای مهارت آموزی، در قالب طرح پویش، بورسیه تحصیلی و استخدام معرفی می‌شوند.

 

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، در این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان فراهم می‌شود و در نتیجه دانشجو در محل کار با تعاملات اجتماعی آشنا شده و اعتماد به نفس کافی را برای ورود به بازار کار و حتی کارآفرینی پیدا می‌کند.

 

دوستار با بیان اینکه گواهی دوره‌های گذرانده شده به عنوان سابقه کار برای افرادی که با موفقیت دوره‌ها را سپری کرده باشد، صادر می‌شود، افزود: رویداد صدرا فرصت مناسبی است تا صنایع با حضور در دانشگاه، نیروی کار مورد نیاز را شناسایی و با کمک دانشگاه، آموزش‌های اختصاصی مورد نیاز شرکت خود را ارائه دهند و نیروی کارمورد نیاز، مهارت لازم برای کار در شرکت متقاضی را کسب کند.

 

وی از همه صنایع و شرکت‌های فعال خواست در این گونه رویدادها که در راستای تعمیق هر چه بیشترارتباط صنعت و دانشگاه و جامعه خواهد بود، حضور فعال داشته باشند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بازدید از این رویداد برای عموم آزاد است، گفت: رویداد صدرا در گیلان از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه جاری در سالن سرپوشیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور بیش از ۳۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه برگزار خواهد شد که امیدواریم دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار بتوانند از این فرصت، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار