کد خبر : 101555
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402- 00: 0

از ارشاد گیلان به کانون پرورش فکری؛

سجاد کوچک نژاد معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان شد

سجاد کوچک نژاد معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان شد

.

به گزارش گیلانستان، سجاد کوچک‌ نژاد از کارمندان جوان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی صدور حکمی به عنوان معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی و از تلاش‌های اکرم‌السادات حسینی، در دوران سرپرستی این معاونت قدردانی شد.

مدیرکل کانون استان گیلان در این مراسم که حضور کارکنان ستادی و همراهی همکاران مراکز فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی را به‌همراه‌داشت، از اهمیت هم‌دلی و هم‌گرایی حاکم‌بر این مجموعه سخن‌گفت و موفقیت اعضا در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را رهاورد این تعامل و هم‌پوشانی سازنده عنوان‌کرد.

سیدجلیل میرعظیمی در همین‌زمینه، به فعالیت‌های اثربخش مربیان کانون استان گیلان و درخشش اعضای کودک و نوجوان این مجموعه فرهنگی اشاره و با مهم‌ارزیابی‌کردن بهره‌گیری از تجربه‌های همکاران باسابقه و استفاده از ظرفیت‌ دستگاه‌های فعال در این حوزه افزود: این مهم، نقش به‌سزایی در روند رو به رشد این مجموعه فرهنگی داشته و دارد.

وی درهمین حال، از معرفی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان صحبت‌کرد و با اشاره به تلاش‌های اکرم‌السادات حسینی، در دوران تصدی مسئولیت سرپرستی این معاونت گفت: طی این ایام، توفیق کانون در عرصه‌های مختلف را شاهد بودیم و در روزهای پیش رو نیز استفاده از این تجربه‌های سازنده در دستور کار قرارمی‌گیرد.

او هم‌چنین، اشاره‌ای به پیشینه سجاد کوچک‌نژاد در عرصه فرهنگ و هنر داشت و با موفق توصیف‌کردن تلاش‌های وی در این زمینه گفت: این تجربه‌های ارزش‌مند، نقش مهمی در روند رو به رشد کانون پرورش فکری استان گیلان خواهدداشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار