کد خبر : 84218
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آذر 1401- 29: 12

با ۹ رای اعضای شورا؛

سرپرستی شهرداری رشت به یوسف یزدانی رسید

سرپرستی شهرداری رشت به یوسف یزدانی رسید

رئیس شورای شهر رشت گفت: «یوسف یزدانی» با کسب ۹ رأی موافق اعضای شورای شهر رشت به عنوان سرپرست در شهرداری این شهر انتخاب شد.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر پنج شنبه در شصت و چهارمین نشست شورای شهر رشت که با محوریت انتخاب سرپرست شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: سیره فاطمی بهترین الگو برای زنان جامعه تلقی می‌شود.

 

وی با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص شهردار معزول شده رشت، افزود: تابع قانون هستیم و بر اساس قانون تصمیم گیری و عمل می‌کنیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به آرای صادره از دیوان و هیئت شورای اختلاف، بیان کرد: بعد از اتفاقات اخیر در مدیریت شهری رشت، انتخاب سرپرست شهرداری این شهر در دستور کار شورای اسلامی قرار گرفت.

 

واثق کارگرنیا از انتخاب «یوسف یزدانی» به عنوان سرپرست شهرداری رشت خبر داد و اضافه کرد: یوسف یزدانی با کسب ۹ رأی از شورای اسلامی رشت به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

 

وی با تاکید بر همکاری و تعامل اعضای شورای رشت با سرپرست شهرداری، افزود: تعامل و همدلی مجموعه پارلمان شهری و شهرداری رشت منجر به توسعه و پیشرفت می‌شود.

 

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به سرعت بخشی در انتخاب شهردار، بیان کرد: پارلمان شهری رشت از هم اکنون نسبت به انتخاب شهرداری توانمند و دلسوز دغدغه خواهد داشت.

 

واثق کارگرنیا با بیان اینکه رشت نیازمند شهرداری کارآمد، توانمند و متعهد است، گفت: برای برون رفت از چالش‌های شهری نیازمند مدیری توانمند هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار