کد خبر : 75325
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400- 33: 15

امام جمعه موقت رشت:

سفر رییس جمهور به گیلان فرصتی برای برون رفت از مشکلات

سفر رییس جمهور به گیلان فرصتی برای برون رفت از مشکلات

امام جمعه موقت رشت: سفر رییس جمهور به گیلان، فرصتی برای بیان مطالبات مردم و برون رفت از مشکلات و تسریع در روند توسعه است.

به گزارش گیلانستان؛ امام جمعه‌ی موقت رشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه با خیر مقدم به رییس جمهور و اعضای کابینه‌ی دولت سیزدهم، به بررسی عمده‌ترین مشکلات و چالش‌های استان در این سفر اشاره کرد و گفت: پیگیری مستمر مسئولان و دست اندرکاران و مطالبه‌ی مردم است که می‌تواند ثمرات این سفر را در بستر اجرایی شدن مصوبات آن به حداکثر برساند و زمینه‌ی رفع مشکلات اساسی مردم را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین قربان پور ابراز امیدواری کرد: ارزش‌های معنوی، مادی و اداری سفر هیات دولت به گیلان، زمینه‌ی تسهیل امور و اقدامات اساسی را برای رفع مشکلات زیرساختی و توسعه ایی استان فراهم کند.

خطیب موقت جمعه‌ی رشت در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه‌ی مبارک فجر بر ضرورت مردمی بودن ویژه برنامه‌ها و جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب در سراسر استان تاکید و اضافه کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب نباید منتظر تصمیمات مسئولان برای برنامه ریزی ویژه برنامه‌های انقلاب بمانند و خود زمام برنامه‌ها را در دست بگیرند و در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های پاک شهدا و امام شهیدان نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قربان پور در ادامه پیروزی دیروز تیم ملی فوتبال کشور و کسب جواز ورود به رقابت‌های جام جهانی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: فرزندان این ملت بزرگ با تلاش و پشتکار بتوانند در عرصه‌ی رقابت‌های بین المللی نیز افتخاراتی کسب کنند و غرور ملی ایران اسلامی را تقویت نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار