کد خبر : 71612
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400- 49: 14

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان:

سلامت محیط ادارات زیر ذره‌بین گروه‌های نظارت مردمی

سلامت محیط ادارات زیر ذره‌بین گروه‌های نظارت مردمی

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گیلان از راه‌اندازی گروه‌های نظارت بر سلامت محیط اداری خبر داد و گفت: حقوق شهروندان اعم از کارکنان سازمان‌ها و ارباب‌رجوع بایستی صیانت شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجاد سرافراز امروز در جمع تعدادی از فعالان حوزه عفاف و حجاب و گروه‌های نظارت مردمی در دفتر این نهاد با تأکید بر نظارت بر رعایت کامل عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر از طریق نظارت میدانی گزارش‌های مردمی وظیفه خود را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به نقش شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر ادارات در ساماندهی محیط کار بیان کرد: مناسب‌سازی فیزیکی محیط ادارات برای صیانت از عفت عمومی و تأمین امنیت اخلاقی و آسایش بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی در دستور کار این ستاد قرار دارد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به‌ضرورت رفع موانع مطالبه‌گری در سازمان‌ها گفت: واحدهای نظارتی سازمان‌ها وظیفه دارند از انطباق کارکردهای موجود در ادارات با قانون صیانت کنند

وی با بیان اینکه حقوق شهروندان اعم از کارکنان سازمان‌ها و ارباب‌رجوع بایستی صیانت شود، افزود: این امر نیازمند رفع موانع مطالبه‌گری در سازمان‌ها است

سرافراز با اشاره به اینکه واحدهای نظارتی سازمان‌ها نقش ویژه‌ای در زدودن موانع مطالبه‌گری شهروندان دارند، گفت: متأسفانه طی گزارشات مردمی و رصد ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر بعضاً از واحدهای نظارتی سازمان‌ها در خلاف این جهت حرکت می‌کنند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه شایسته نیست واحدهای نظارتی خود تبدیل به مانعی در این روند شوند، افزود: مطمئناً هم مردم و هم مدیران و هم افرادی که در این جایگاه‌ها مشغول هستند هر یک با ایفای نقش خود می‌توانند ضامن درست عمل کردن این سازمان‌ها باشند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدی دوشنبه , ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

ادارات را گرفتید اما معابر عمومی در سطح شهر را ول کردید کارمند را نظارت کردید ارباب رجوع را چه می‌کنید؟
کشف حجاب در خیابانها و معابر عمومی را چکار می‌کنید.
شعار کافی است آنقدر شل کردید که کشف حجاب شد ارزش و حجاب شد ضدارزش.
امر به معروف کردن همانا فحاشی و ضرب و َشتم آمر همانا

رفتن به نوار ابزار