کد خبر : 81779
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1401- 18: 10

شهردار رشت :

سنگ فرش بازار رشت به زودی آغاز می‌شود

سنگ فرش بازار رشت به زودی آغاز می‌شود

علوی از حل اختلاف نظراتی که در چگونگی طراحی و اجرای پروژه ساماندهی بازار رشت وجود داشت خبر داد و گفت: با تامین مصالح مورد نیاز ، فرآیند سنگ فرش بازار رشت به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، «سید امیرحسین علوی» شامگاه سه‌شنبه (۲۶ مهر) در جمع خبری ضمن اشاره به موضوع طولانی شدن روند اجرای برخی از پروژه‌های شهری نظیر سنگفرش بازار رشت اظهار داشت: قرارداد سنگفرش خیابان شیک رشت انتهای سال ۹۷ مابین شهرداری و پیمانکاری که برنده مناقصه شده بود منعقد شد.

 

 

 

شهردار رشت پروژه مذکور را شامل جمع‌آوری آب‌های سطحی، لوله‌گذاری آتش‌نشانی جهت افزایش ایمنی بازار و سنگفرش معبر آن ذکر کرد و یادآور شد: متاسفانه در ابتدای کار از آنجا که تاسیسات زیرزمینی مشخصا برق نیاز به جابجایی داشت شهرداری مجبور شد یک بازه زمانی یکساله را برای انجام این امر منتظر بماند.

 

 

 

علوی تصریح کرد: در حین اجرای پروژه نیز با توجه به نقطه نظراتی که خود بازاریان داشتند دچار وقفه‌های طولانی شد تا اینکه در طراحی پروژه و شکل ظاهری رفت و آمد معبر تغییراتی حاصل شد.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اجرای عملیات زیرساختی از ابتدای بازار تا مسجد کاسه فروشان به اتمام رسیده است اذعان کرد: در دو هفته‌ای که مجددا کار را در شهرداری رشت شروع کردم متاسفانه فصل تابستان که موعد مناسب اجرای چنین پروژه‌هایی بود از دست رفت اما با این حال از هفته گذشته این پروژه را مجددا در اولویت قرار دادیم.

 

 

 

شهردار رشت اضافه کرد: شهرداری رشت پیمانکار را مکلف کرده تا هر چه سریعتر نسبت به تهیه سنگ کفپوش اقدام کند بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم در هفته آینده مصالح اولیه وارد کارگاه پیمانکار شود و پروژه مجددا استارت خواهد خورد تا در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسد.

 

 

 

علوی ابراز داشت: با جلساتی که شورای اسلامی شهر برگزار کرد و با لحاظ نظرات بازاریان، اختلاف نظراتی که در چگونگی اجرای پروژه ساماندهی بازار و طراحی آن رشت وجود داشت را حل و فصل کردیم.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها می‌توانند در راستای اجرای پروژه‌های شهری از قوه قهریه هم استفاده کنند اما شهرداری رشت در این حوزه تلاش دارد با رضایت عمومی شهروندان اقدامات خود را عملیاتی کند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار