کد خبر : 105515
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403- 26: 4

خداحافظی با "پدرخوانده" در ۱۴ فروردین!

شادی انقلابیون گیلان در ۱۳ بدر ۹۷ که در مقابل ۱۳ بدر خونین ۶۵ قرار گرفت

شادی انقلابیون گیلان در ۱۳ بدر ۹۷ که در مقابل ۱۳ بدر خونین ۶۵ قرار گرفت

۱۳ فروردین در تاریخ معاصر استان گیلان رازهای سر به مهر زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، سیزدهم فروردین در تاریخ معاصر گیلان رازهای پنهانی در خود دارد، رازهایی سر به مهر که جعبه سیاه تاریخ معاصر استان است.

 

سیزده‌بدرهای تلخ و شیرین! سیزده‌بدر خونین سال ۶۵ و سیزده‌بدر سال ۹۷ که در مقابل سیزده‌بدر خونین پس از سالها قرار می‌گیرد و پایان عمر سیاسی “پدرخوانده” را رقم می‌زند!

 

۱۳ بدر ۶۵، غروب تلخی برای مردم گیلان دارد ولی سردار شهید ابوالحسن کریمی با ترور توسط منافقین به آرزویش که همانا شهادت بود می‌رسد و ۱۳ بدر ۹۷ پایان و غروب سیاسی و حتی اجتماعی پدرخوانده‌ای است که در عزل و انزوای دنیوی شهید کریمی نقش محوری داشت.

 

بر همه پر واضح است که چه کسی در لاهیجان منتقد جدی و مانع اصلی اقدامات انقلابی شهید کریمی بود! چه کسی تلاش کرد تا او از دادستانی گیلان و سپس لاهیجان عزل شود!

 

همه می‌دانند که چه کسی مافیای قدرت و ثروت را اجیر کرد تا در دادسرای تهران علیه شهید کریمی به جرم حمایت از کشاورزان اقامه دعوا کرده و او را بازداشت کنند!

 

تاریخ انتقام مظلومیت شهید ابولحسن کریمی در لاهیجان را می‌گیرد و گویی آیه شریفه ” وَلَا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا أَنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ خَیْرٌ لِأَنْفُسِهِمْ ۚ إِنَّمَا نُمْلِی لَهُمْ لِیَزْدَادُوا إِثْمًا ۚ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُهِینٌ” ( آل عمران ۱۸۷) تفسیر می‌شود! که می‌فرماید؛ آنان که به راه کفر رفتند گمان نکنند که مهلتی که ما به آنها می‌دهیم به حال آنان بهتر خواهد بود، بلکه آنها را (برای امتحان) مهلت می‌دهیم تا بر گناه و سرکشی خود بیفزایند، و آنان را عذابی خوارکننده است.

 

در ۱۴ فروردین ۹۷ و همزمان با سالروز تشییع باشکوه سردار شهید ابولحسن کریمی به مقصد بهشت، زمان برای پدرخوانده گیلان سیاه و وی از مناصب خود عزل شد، عزلی‌ که خداحافظی اجباری بود و سبب شادی انقلابیون گیلان و خشم مافیای زر و زور گردید.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار