کد خبر : 91425
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402- 41: 18

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

شایعه تغییر معاون سیاسی استانداری در آستانه اتفاقی بزرگ/ معاون قریب العزلی که سودای سرپرستی دارد!

شایعه تغییر معاون سیاسی استانداری در آستانه اتفاقی بزرگ/ معاون قریب العزلی که سودای سرپرستی دارد!

به زودی اتفاقی بزرگ در استانداری گیلان رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، پس از اعتراضات گروه‌ها ، احزاب و جریانات انقلابی و همچنین ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی به برخی انتصابات استاندار گیلان ، حال اسدالله عباسی بالاخره راضی شده یکی از معاونین خود که بزرگترین چالش سیاسی‌ و مدیریتی‌اش می‌باشد را کنار بگذارد؛ اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود!

علاوه بر برخی افراد و مسئولین خاص که از بردن نامشان فعلا معذوریم، یک تیم رسانه‌ای با محوریت رفیق اقتصادی معاون مذکور استاندار نیز به صورت زنجیره‌ای سعی دارد سمت و سوی اختلافات و تغییرات را به گوشه‌ای دیگر کشانده تا در نهایت نه تنها آن معاون برکنار نشود، بلکه در آینده‌ای نزدیک به آرزوی دیرینه‌اش یعنی سرپرستی استانداری هم برسد!

اولین هدف این باند مافیا که گرایشات سیاسی نزدیک به اصلاح طلبان دارند (اعتدالگرا)، حذف معاون سیاسی امنیتی استانداری می‌باشد، زیرا وی را بزرگترین چالش و خطر بزرگی برای منافع خود دانسته و تنها کسی می‌دانند که در مقابل تحرکات بانیان وضع موجود در استانداری ایستاده است.

شنیده‌های گیلانستان نیز حاکی از آن است که معاونت سیاسی امنیتی استانداری تا قبل از انتخابات مجلس دچار تغییرات نخواهد شد و همه این جوسازی ‌ها صرفا یک شایعه رسانه‌ای می باشد؛ اما معاون مدنظر استانداری کم کم باید جای خود را به سرپرستی جدید و تازه نفس دهد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار