کد خبر : 66367
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400- 20: 12

مدیرکل ارشاد گیلان:

ضرورت حفظ آبروی افراد در انتخابات/ رسانه ها دقت کنند

ضرورت حفظ آبروی افراد در انتخابات/ رسانه ها دقت کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر حفظ آبروی انسان‌ها به ویژه در ایام انتخابات از سوی رسانه ها، گفت: نقد خوب است اما خدشه به آبروی افراد از لحاظ شرعی و اخلاقی قابل قبول نیست.

به گزارش گیلانستان، فیروز فاضلی صبح چهارشنبه در نشست با برخی رسانه‌های گیلان با موضوع انتخابات با اشاره به آیات قرآن مبنی بر مسئولیت سنگینی که بر عهده انسان گذاشته شده است، بیان کرد: خلقت با انتخاب انسان معنا پیدا کرده است و اگر انسان این مسئولیت را نمی‌پذیرفت خلقت شکل نمی‌گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اگر عقل بر شهوت غلبه کند مقام انسان از ملائکه بالاتر می‌رود، گفت: انتخاب ذاتاً مقوله مهمی است و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به آن نمره داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر نظامی انتخاب مهم است و هر رأی به بحث انتخاب برمی‌گردد، افزود: باید پای انتخاب خود تا زمانی که منتخب به اصول خود پایبند است بمانیم.

فاضلی با تاکید بر ضرورت برگزاری پر شور انتخابات، اضافه کرد: امیدوارم انتخابات امسال رقابتی تر برگزار شود و همه ما وظیفه داریم که در این راستا تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه استان گیلان هشت هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، اضافه کرد: پاسداشت خون شهدا و اعتلای کشور وظیفه همگان است.

وی با اشاره به اینکه حفظ آبروی انسان‌ها بسیار مهم است و در انتخابات قلم‌ها باید کمی بیشتر به سوی آبروداری برود، گفت: نقد خوب است اما آبروریزی افراد از لحاظ شرعی و اخلاقی مقبول نیست.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار