کد خبر : 52910
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399- 12: 17

نماینده لنگرود در مجلس:

عدم آگاهی مدیران از شرح وظایف نشان دهنده ضعف مدیریتی است

عدم آگاهی مدیران از شرح وظایف نشان دهنده ضعف مدیریتی است

نماینده لنگرود با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع از سوی روسای دستگاه های اجرایی، گفت: عدم آگاهی مدیران از شرح وظایف نشان دهنده ضعف مدیریتی است.

به گزارش گیلانستان،پرویز محمدنژاد ظهر شنبه در جلسه شورای اداری لنگرود ضمن قدردانی از عملکرد مسئولان سابق شهرستان، اظهار کرد: البته هنوز کارهای انجام نشده بسیاری در شهرستان لنگرود وجود دارد که باید در راستای اجرای آنها اقدام شود.

نماینده لنگرود در مجلس با اشاره به عملکرد و نوع برخورد نامناسب رؤسای برخی دستگاه‌های اجرای شهرستان لنگرود، افزود: همه مسئولان خادمان مردم بوده و باید در راستای ارائه خدمات مناسب و تحقق مطالبات به حق مردم گام بردارند.

وی با تأکید بر پرهیز از دادن شعار از سوی مسئولان، گفت: مسئولان دستگاه‌ها باید دادن شعار پرهیز کرده و بیشتر عمل کنند در هر جامعه‌ای که حرف زیاد زده شود عمل کم است.

محمدنژاد با اشاره به اینکه مشکلات مردم زیاد است، گفت: وضعیت اشتغال مناسب نیست، از لحاظ اجتماعی نیز دچار مشکل هستیم و خدمات مناسبی هم به مردم ارائه نمی‌شود. درآمد مردم محدود بود و با ویروس کرونا محدودتر شده است در چنین شرایطی بدرفتاری با ارباب رجوع سبب افزایش ناراحتی در میان مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه خواسته مردم لنگرود تکریم ارباب رجوع توسط رؤسای ادارات است، تصریح کرد: باید از اصل «مدیریت منابع در اختیار» برای افزایش بهره وری استفاده شود.

محمدنژاد با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از امکانات توسط ادارات، اظهار کرد: مدیر یک اداره باید قبل از همه پرسنل در اداره حضور داشته باشد و بعد از همه اداره را ترک کند این نشان دهنده اقتدار مدیریتی است.

نماینده لنگرود در مجلس با بیان اینکه مدیری که از شرح وظایف خود مطلع نیست، نمی‌تواند مدیر خوبی باشد، گفت: پاسخ قانع کننده به مردم ضروری است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار