کد خبر : 99814
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402- 22: 19

"مبنا" لیست قالیباف در انتخابات؛

گزینه‌های احتمالی لیست “مبنا” برای حوزه انتخابیه رشت و خمام در مجلس

گزینه‌های احتمالی لیست “مبنا” برای حوزه انتخابیه رشت و خمام در مجلس

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حال چینش لیست “مجمع بیداری نیروهای انقلاب” در سراسر کشور می‌باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حرم مطهر امام خمینی(ره) روز پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ با دعوت قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی میزبان جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر از سراسر کشور تحت عنوان “مجمع بیداری نیروهای انقلاب” بود.

در این اجتماع علاوه بر قالیباف که مسئولیت “مبنا” را بر عهده دارد، محسن رضایی، حداد عادل و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم حضور داشته و در سخنرانی‌هایشان نیز ابراز امیدواری کردند که با لیست مبنا مجلس آینده مجلسی انقلابی‌تر، کارآمدتر و با تجربه‌تر خواهد شد.

 

بر اساس آنچه در اخبار آمده از میان ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس، پرویز محمدنژاد نماینده فعلی لنگرود، محمود شکری نماینده سابق تالش، سیدکاظم دلخوش نماینده فعلی صومعه‌سرا، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده کنونی رودبار، ذبیح الله نیکفر نماینده سابق لاهیجان، غلامرضا مرحبا نماینده کنونی آستارا، حمیدرضا امام پناهی فرماندار سابق رشت، مصطفی بلورچی فعال سیاسی اجتماعی گیلان و سید امیرحسین علوی شهردار سابق رشت در این مراسم حضور داشتند.

اینکه افراد فوق خاهان حضور در لیست قالیباف هستند شکی نیست اما با توجه به شاخصه‌ها و معیارهایی که تنظیم کنندگان لیست “مبنا” دارند، حضور افرادی همچون دلخوش، مرحبا و چگینی با توجه به سوابق سیاسی و عملکردی‌شان در لیست نهایی بعید به نظر می‌رسد.

 

اما طبق شنیده‌هایی از دفتر مبنا در تهران فعلا افراد محتمل برای لیست حوزه انتخابیه رشت و خمام علاوه بر سیدامیرحسین علوی و مصطفی بلورچی که به دعوت قالیباف در آن همایش حضور داشتند، از سیدعلی آقازاده، محمدرضا احمدی سنگری، حجت الاسلام مطهری و فاطمه شیرزاد به عنوان گزینه‌های احتمالی لیست ۳ نفره نام برده می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار