کد خبر : 36536
تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1398- 34: 12

فرماندار ماسال تاکید کرد:

عدم برگزاری کنسرت در ماسال یک ضعف بزرگ برای این شهرستان است!

عدم برگزاری کنسرت در ماسال یک ضعف بزرگ برای این شهرستان است!

فرماندار ماسال گفت: در این ۱۷ یا ۱۸ ماهی که در این شهرستان هستم کنسرتی در این شهرستان برگزار نشده است و من این را یک ضعف برای شهرستان می‌دانم.

به گزارش گیلانستان، محمدجواد عامر فرماندار ماسال صبح پنجشنبه در جلسه حقوق کودک شهرستان ماسال با اشاره به مفاد کنوانسیون بین‌المللی حقوق کودک گفت: این کنوانسیون شامل مفاد خوبی در جهت حمایت از حقوق کودکان است که در صورت اجرا در کشور می‌تواند در بسیاری از موارد به ویژه پیشگیری از طلاق والدین می‌تواند مفید واقع شود.
وی بر شاد نمودن فضا برای کودکان و خانواده‌هایشان تأکید کرد افزود: برنامه‌هایی در این زمینه حتماً پیش‌بینی شود.

فرماندار ماسال گفت: اداره ارشاد در این خصوص بسیار می‌تواند کمک کند. سلایق جوانان امروز مشخص است. یکی از موارد علاقه جوانان کنسرت‌ها است. متأسفانه در این ۱۷ یا ۱۸ ماهی که در این شهرستان هستم کنسرتی در این شهرستان برگزار نشده است. من این را یک ضعف برای شهرستان می‌دانم.
فرماندار ماسال گفت: اگر مشکلات قانونی بر سر راه برگزاری کنسرت وجود دارد به من بگویید تا من ورود کنم. باید این حوزه تقویت شود. باید فضا را برای مردم شاد کنیم. این در چهارچوب قانون اساسی حق مسلم مردم است و باید انجام بگیرد.

وی ادامه داد: انتظار دارم از سوی رئیس محترم اداره ارشاد در این حوزه کار انجام شود. با توجه به این‌که من دو سه نشست با گروه‌هایی که در این حوزه کار می‌کنند داشته‌ام و قرار بود که یکی دو برنامه در این حوزه تعریف شود اما متأسفانه این کار انجام نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار