کد خبر : 94358
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402- 58: 13

علیرضا جهانبخش با نخبگان ورزشی تحت پوشش کمیته امداد دیدار کرد

علیرضا جهانبخش با نخبگان ورزشی تحت پوشش کمیته امداد دیدار کرد

«علیرضا جهانبخش» با حضور در اداره کل کمیته امداد گیلان با نخبگان تحت پوشش این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گیلانستان، علیرضا جهانبخش ستاره فوتبال ایران و جهان با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، با جمعی از نخبگان ورزشی این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

 

وی در این دیدار، با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان ورزشی کمیته امداد، گفت: از اینکه در جمع جوانان مستعدی هستم که در شرایط سخت زندگی توانستند در مسیر اهداف شأن گام بردارند، بسیار خرسندم.

 

جهانبخش با بیان اینکه خانواده و شرایط موجود نباید برایتان زیاد مهم باشد، افزود: اگر به خودتان و استعدادهایتان باور و ایمان داشته باشید، در هر کاری که در نظر دارید، می‌توانید موفق شوید.

 

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: مسیر زندگی همواره سختی و دشواری دارد، اما نباید ناامید شد و برای دستیابی به هدف نباید تلاش خود را متوقف کرد.

 

بازیکن تیم فوتبال فاینورد روتردام هلند، توکل بر خدا را عامل دیگر دستیابی به موفقیت عنوان کرد و گفت: ارتباط با خدا و تقویت اعتقاداتتان را فراموش نکنید و استمرار دهید.

 

وی، با تأکید بر مراقبت از خود و شخصیت اجتماعی، تصریح کرد: انتخاب اطرافیان و دوستان بسیار برای رسیدن به اهداف و موفقیت مهم است.

 

جهانبخش در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای افراد حاضر، گفت: با افتخار خود را گیلانی میدانم و برای شکوفایی استعداد این عزیزان و رسیدن به اهداف جوانان گیلانی که بسیار با استعداد هستند، هر کمکی که بتوانم دریغ نخواهم کرد.

 

عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه تعداد ۶۶ نخبه ورزشی تحت حمایت این نهاد شناسایی شده‌اند، گفت: مددجویان کمیته امداد ولی نعمتان و عزیزترین افراد نظام هستند و خدمات کمیته امداد فقط صرف پرداخت کمک معیشتی نبوده و به تمام جوانب زندگانی افراد توجه می‌گردد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار