کد خبر : 95956
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402- 43: 8

مسئول موکب حضرت رسول(ص) تالش:

عمود ۵۳۰ در مسیر پیاده روی اربعین، میعادگاه اهل تسنن و تشیع شهرستان تالش/ از اسکان و پذیرایی تا خدمات تعمیر ویلچر و کفاشی

عمود ۵۳۰ در مسیر پیاده روی اربعین، میعادگاه اهل تسنن و تشیع شهرستان تالش/ از اسکان و پذیرایی تا خدمات تعمیر ویلچر و کفاشی

.

به گزارش گیلانستان، عمران نعمت اللهیان مسئول موکب کرامات حضرت رسول (ص) شهرستان تالش عصر امروز در گفتگوی زنده با برنامه قدم قدم تا اربعین شبکه باران اظهار داشت: موکب کرامات حضرت رسول (ص) تالش در عمود ۵۳۰ مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا و در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع که از یک خیر عراقی تهیه شده است به زوار امام حسین علیه السلام خمات ارائه می‌کند.

 

 

 

وی افزود: این موکب در زمینه اسکان، ظرفیت خدمات‌دهی به ۷۰۰ نفر را دارد و در آن ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی تعبیه شده است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آماده کردن ساختمان سرپوشیده جهت استراحت زوار محترم، فضای استراحت داخل چادر نیز در این زمین برای زوار امام حسین (ع) فراهم شده که در مجموع مجهز به شش دستگاه کولر است.

 

 

 

نعمت اللهیان با بیان اینکه سال گذشته، موکب کرامات حضرت رسول (ص) تالش روزانه ۴۷۰۰ پرس غذای گرم بین زوار توزیع می‌کرد، گفت: برنامه امسال این‌ موکب، توزیع روزانه‌ شش هزار پرس غذاست و در کنار آن در بحث توزیع نوشیدنی‌های چای و شربت هم فعالیت خواهیم کرد.

 

 

 

مسئول موکب کرامات حضرت رسول (ص) تالش مهم‌ترین فعالیت امسال موکب تالش را در بحث فرهنگی و تبلیغات عنوان کرد و ادامه داد: تعداد ۶۰۰ هزار تراکت با موضوع مهدویت و استکبار ستیزی امام زمان (عج)، ولایت و معرفی استان گیلان آماده کرده‌ایم تا در محل موکب بین زوار امام حسین (ع) توزیع کنیم.

 

 

 

نعمت اللهیان با بیان اینکه موکب کرامات حضرت رسول (ص) تالش از برادران اهل تسنن و تشیع تشکیل شده است، گفت: فعالیت تبلیغی سال گذشته این موکب باعث شد که ۱۵۰ نفر از برادران و خواهران عراقی از تالش و استان گیلان دیدن کنند.

 

 

 

مسئول موکب کرامات حضرت رسول (ص) تالش، ضمن تشکر از همکاری ویژه ستاد اربعین استان گیلان جهت رفع مشکلات مواکب استان، تاکید کرد: مسئولان ستاد اربعین استان تا این لحظه بصورت جهادی عمل کرده‌اند و سعی کرده‌اند مشکلات مواکب را برطرف کنند.

 

 

نعمت اللهیان با اشاره به اینکه تجهیزات و امکانات موکب حضرت رسول، ۲۵ مرداد به سمت کشور عراق حرکت خواهد کرد، گفت: به واسطه قرارداشتن در مسیر پیاده روی اربعین و استقرار در عمود ۵۳۰، یک روز قبل از اربعین موکب جمع آوری خواهد شد.

 

 

مسئول موکب کرامات حضرت رسول تالش در پایان گفت: در این موکب، علاوه بر خدمات تغذیه‌ای و فرهنگی، خدمات تعمیر ویلچر، کفاشی، تعمیر دوچرخه و ماساژ و کالسکه انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار