کد خبر : 7514
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395- 08: 19

فتنه‌گران با مشروب‌خواری، آتش زدن خیمه‌ها و آزار اذیت زنان با حجاب، روح عمرسعد ملعون را شاد کردند

فتنه‌گران با مشروب‌خواری، آتش زدن خیمه‌ها و آزار اذیت زنان با حجاب، روح عمرسعد ملعون را شاد کردند

مدرس حوزه‌های علمیه در مورد عاشورای سال ۸۸ گفت: فتنه‌گران با مشروب‌خواری و آتش زدن خیمه‌ها و آزار اذیت زنان با حجاب، روح عمرسعد ملعون را زنده و شاد کردند اما با این کار چاهی برای خودشان کندند

به گزارش گیلانستان، حجت‌السلام والمسلمین محمدحسن سمیعی در مراسم هفتگی محفل پیروان ولایت در مسجد سید الشهدا(ع) رشت درباره حماسه ۹دی اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ ریشه در دنیاطلبی انقلاب نماها داشت.

مدرس حوزه‌های علمیه با بیان اینکه با اشاره به نصیحت‌های فروان مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۸۸ به فتنه‌گران افزود: فتنه‌گران آنقدر مشتاق کسب قدرت بودند که از خواب غفلت بیدار نشدند و همچنان به اشتباهات خود ادامه دادند.

وی افزود: آمریکا و انگلیس و اسرائیل هنوز متعجب و انگشت به دهان مانده‌اند که چرا در فتنه سال ۸۸ کار انقلاب اسلامی ایران تمام نشد و نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

سمیعی درباره شعار نه غره نه لبنان جانم فدای ایران فتنه‌گران گفت: فتنه‌گران باید می‌گفتند نه غزه نه لبنان جانم فدای آمریکا لذا آنهایی که جانشان را فدای ایران کردند شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم هستند.

مدرس حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان عده‌ای در ملاء عام روزه‌خواری می‌کردند افزود: فتنه‌گران با پاره کردن تصویر مقام معظم رهبری و دادن شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه تنها سران فتنه را خوشحال کرده و دل مقام معظم رهبری را خون کردند.

وی در مورد عاشورای سال ۸۸ گفت: فتنه‌گران با مشروب‌خواری و آتش زدن خیمه‌ها و آزار اذیت زنان با حجاب، روح عمرسعد ملعون را زنده و شاد کردند اما با این کار چاهی برای خودشان کندند و مردم مومن و مسلمان ایران بار دیگر نشان دادند که خط قرمزشان بی‌احترامی به امامان و ائمه اطهار(ع) است.

سمیعی خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می‌کردند کار نظام جمهوری اسلامی تمام است اما یکبار دیگر با سیل خروشان مردم انقلابی ایران مواجه شدند و فهمیدند که ملت ایران هوشیار است و تسلیم فتنه نمی‌شود.

این استاد حوزه با بیان اینکه هدف فتنه‌گران براندازی نظام بود اما ملت ایران که ملتی اسلامی و انقلابی است در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه است درباره آزادی حلب گفت: آزادی حلب همانند آزادی خرمشهر مشت محکمی بر دهان شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار