کد خبر : 81689
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401- 35: 16

رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال خبر داد؛

فعالیت های فرهنگی بیش از هزار کانال و گروه برای کارکنان و خانواده ها

فعالیت های فرهنگی بیش از هزار کانال و گروه برای کارکنان و خانواده ها

رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال با اشاره به اینکه حوزه درگیری دشمن با کشور در فضای مجازی است، گفت: این سازمان برای جلوگیری از آسیب در فضای مجازی فعالیت های فرهنگی خوبی دارد.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، حجت الاسلام امیر ارسلان مرادی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به تاکید امام خمینی مبنی بر مکتبی ماندن ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی، مبانی عقیدتی بصیرتی آموزش احکام دینی را در یک سامانه نظامی وارد و آن را ترویج می‌کند

 

رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال با بیان اینکه اگر دشمن بتواند نهاد خانواده را مورد هدف قرار دهد در جنگ نرم سخت شکست می‌خوریم، افزود: در شرایطی که دشمن با استفاده از ابزار مختلف مانند رسانه و جنگ ترکیبی و با وارونه جلوه دادن حقایق و غبار آلود کردن فضا وارد میدان شده نباید اجازه محقق شدن اهداف آنها را بدهیم.

 

وی تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی با دعوت از کارشناسان خبره برای بصیرت افزایی و تبیین مسائل سیاسی، تربیت هادیان سیاسی، دوره‌های بصیرتی برای خانواده کارکنان ارتش از آسیب دشمن به نهاد خانواده جلوگیری می‌کند.

 

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه حوزه درگیری دشمن با کشور در فضای مجازی است، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی تغییر هوشمندانه ای در برنامه‌های فرهنگی سازمان ایجاد کرده و امروز بیش از هزار کانال و گروه با موضوعات مختلف در مجموعه خانواده و کارکنان مشغول به فعالیت هستند.

 

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای برنامه هر خانه یک مسجد، هر خانه یک هیئت در ایام محرم، عیدانه فرهنگی، مسابقات قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه از جمله برنامه‌های فرهنگی عقیدتی سیاسی ارتش در فضای مجازی با هدف ترویج مبانی دینی است.

 

حجت الاسلام مرادی با اشاره به بومی سازی و تولید محتوا در مجموعه ناوگان شمال عنوان کرد: تربیت بیش از ۱۰۰ حافظ قرآن کریم در مجموعه ناوگان شمال انجام شده که برای رساندن این تعداد به ۲۵۰ نفر تا پایان امسال برنامه ریزی شده است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین این سازمان و مجموعه فنی و حرفه‌ای برای صدور گواهینامه گفت: این اقدام در راستای ایجاد درآمدزایی برای خانواده‌های کارکنان ارتش انجام گرفته است.

 

وی با اشاره به طرح ۱۶ گانه مصباح بیان کرد: خوشایند سازی فضای آموزشگاه برای سربازان و ترویج آموزه‌های نهج البلاغه از جمله اهداف طرح مصباح است که به عنوان سند کار سازمان عقیدتی سیاسی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار