کد خبر : 67529
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400- 48: 11

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

قدردانی مدیر کل ارشاد از رسانه ها برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات

قدردانی مدیر کل ارشاد از رسانه ها برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن قدردانی از حضور پررنگ رسانه ها و پوشش مطلوب انتخابات، گفت: نقش رسانه در پوشش این حماسه بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش گیلانستان، فیروز فاضلی با اشاره به حضور پرشور، حماسی و معنادار مردم در انتخابات روز جمعه، اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران به ویژه گیلانیان نشان دهنده درک و بینش عمیق نسبت به مسائل و حق رأی خود و تأثیر آن است.

وی با بیان اینکه طی ۴۲ سال گذشته بارها شاهد بودیم که در لحظه‌های حساس ملت ایران شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته است، افزود: این حضور به جمهوریت نظام که از سه شعار مهم انقلاب اسلامی بود معنا بخشید.

مدیر کل ارشاد گیلان به حضور پر رنگ رسانه‌های مکتوب و مجازی برای پوشش حداکثری این حماسه حضور اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها در نمایش این حضور بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه امروز رسانه یکی از ابزار قدرت برای انتقال رویدادها و حوادث در جهان است، اضافه کرد: در روز انتخابات بیش از ۶۰۰ خبرنگار و عکاس رسانه‌های مکتوب و مجازی تلاش کردند تا این حضور حماسی و شعور سیاسی ملت ایران به ویژه گیلانیان را به نمایش بگذارند.

فاضلی ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران و عکاسان گیلانی برای پوشش مطلوب اخبار انتخابات، بیان کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب به مطالبات این قشر زحمتکش که با وجود سختی کار از معیشت و امنیت شغلی مناسبی برخوردار نیستند توجه ویژه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار