کد خبر : 49817
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399- 23: 11

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت:

قصه متفاوت ضرر و زیان تیم‌های لیگ یکی در پی کرونا

قصه متفاوت ضرر و زیان تیم‌های لیگ یکی در پی کرونا

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه فوتبال بدون هوادار رشته جذابی نیست، گفت: تعطیلی رقابت‌های لیگ یک فوتبال در پی شیوع ویروس کرونا به برخی تیم‌ها سود و به برخی تیم‌ها ضرر رسانده است.

به گزارش گیلانستان افشین ناظمی با اشاره به تداوم تعطیلی رقابت‌های لیگ یک فوتبال اظهار کرد: آخرین تمرین تیم‌ها در اسفندماه ۹۸ بوده و تمریناتمان پس از وقفه رقابت‌های لیگ یک فوتبال تعطیل شد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا سلامت جامعه را با تهدید مواجه کرده است، افزود: تعطیلی رقابت‌های لیگ اقدامی هوشمندانه از سوی مسؤولین این رقابت‌ها بوده است؛ ورزشکاران با استرس در تمرینات حضور پیدا می‌کردند و این استرس به آسیب‌دیدگی منجر می‌شد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با انتقاد از طرح مباحثی مبنی بر برگزاری بدون حضور هواداران لیگ یک تصریح کرد: هواداران روح فوتبال بوده و این رشته ورزشی بدون حضور هواداران جذابیتی ندارد؛ تیم‌های خصوصی نظیر سپیدرود با قدمتی نیم‌قرنی به هوادار متکی بوده و تماشاگران یار دوازدهم تیممان هستند.

ناظمی با بیان اینکه ویروس کرونا به برخی تیم‌ها سود رسانده، گفت: تعدادی از تیم‌های لیگ یکی در هفته پایانی دچار لغزش شده و وارد بحران شدند؛ تعطیلی لیگ باعث شده این تیم‌ها از بحران خارج شوند.

وی با بیان اینکه سپیدرود آخرین دیدار خود پیش از وقفه لیگ را با پیروزی به اتمام رسانده، افزود: مقابل آرمان گهر در دیداری که از حضور هوادارانمان به دلیل شیوع ویروس کرونا محروم بودیم به برتری دست پیداکرده و وضعیتمان را در جدول سروسامان بخشیدیم؛ وقفه لیگ در پی شیوع ویروس کرونا باعث شده تیم‌هایی نظیر سپیدرود علاوه بر ضرر مالی در بعد آمادگی تیمی نیز ضرر کنند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به سوگ از دست دادن برادر سرمربی سرخ‌های شهر باران گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود به نمایندگی از مدیریت و کارکنان، کادر فنی، بازیکنان و جامعه بزرگ هواداری این باشگاه این ضایعه بزرگ را به آقای نادر دست‌نشان تسلیت می‌گوید.

ناظمی با تأکید بر هزینه‌های سرسام‌آور تیم‌داری در لیگ‌های سراسری کشورمان تصریح کرد: باشگاه‌داری در فوتبال ایران مترادف با هزینه بوده و خبری از درآمدزایی از شریان‌های اصلی نظیر حق پخش تلویزیونی نیست، در چنین شرایطی وقفه لیگ و طولانی شدن این رقابت‌ها باعث فشار مضاعف بر تیم‌های خصوصی نظیر سپیدرود می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار