کد خبر : 99507
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402- 24: 9

مطالبه مردم رشت از مدیران شهری:

لزوم نصب تابلو “روزشمار” در پروژه‌های عمرانی رشت

لزوم نصب تابلو “روزشمار” در پروژه‌های عمرانی رشت

مردم رشت خواهان نصب تابلو روزشمار برای پروژه های عمرانی طرح میثاق هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، عملیات اجرایی احداث تقاطع های همسطح و غیر همسطح در قالب “طرح میثاق” از اواخر تابستان به همت شهردار رشت و با حمایت اعضای شورای شهر در حال انجام است که بر همین اساس تا کنون ۴ تقاطع سه راه حمیدیان(شهید حق بین)، سه راه آیت الله رودباری، سه راه شهید باهنر و میدان نیروی دریایی کار خود را آغاز کرده و برای سه تقاطع اول ۱۵ ماه و تقاطع چهارم ۲۳ ماه زمان اجرای پروژه درنظر گرفته شده است.

 

هیچ شهروندی را نمی‌توان یافت که از باز شدن گره ترافیکی شهر خوشحال نشود و حتی تا حدی این آمادگی در مردم وجود دارد که حاضرند ایامی کوتاه با سختی در رفت و آمد مواجه شده ولی در نهایت می‌دانند کامشان به روان شدن تردد در خیابان‌ها برای همیشه شیرین خواهد شد.

 

اما همین مردم به واسطه عملکرد ضعیف و بدعهدی مسئولان پیشین نه تنها خاطره خوشی از پروژه‌های بزرگ عمرانی ندارند، بلکه در ذهنشان متبادر است که مدیران شهری توانایی اجرای یک پروژه جدول گذاری چند ده متری را ندارند چه برسد به احداث ۸ تقاطع به صورت همزمان در کمتر از ۲۳ ماه!

 

ولی رحیم شوقی آمده تا ثابت کند در شرایط فعلی هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

 

لذا به منظور اطلاع شهروندان از زمان باقی مانده تا اتمام پروژه های عمرانی مذکور مطالبه مردم از شهردار رشت این است که تابلو “روزشمار” برای هر کدام از تقاطع‌ها در محل اجرای پروژه نصب گردد تا خیال شهروندان نیز بابت زمان قطعی افتتاح پروژه‌ها راحت شود.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار