کد خبر : 2850
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394- 35: 22

ماجرای فتنه “روز رشت” از کمیسیون تا رقاصه های اجاره ای آقای شهردار!

ماجرای فتنه “روز رشت” از کمیسیون تا رقاصه های اجاره ای آقای شهردار!

دبیر سابق کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت از پشت پرده های پنهان روز رشت از نشست جنجالی کمیسیون فرهنگی در خصوص انتخاب روز رشت خبر داد.

به گزارش درگیلان، هادی طوماری در گفتگویی با اظهار تاسف از اتفاقات روز “رشت” اظهار داشت: انتخاب روزی به عنوان “رشت” در تاریخ محلی گیلان اقدام خوبی بود که توسط کارگروهی در شهرداری رشت با مسئولیت مهندس حسنی سخنگوی شهرداری از یکسال گذشته پیگیری شد.

وی افزود: لایحه انتخاب روز رشت با ۵ پیشنهاد به شورای شهر رشت ارجاع و بر اساس قانون رئیس شورا آن را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی فرهنگی و اجتماعی ارجاع داد.

دبیر سابق کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت گفت: نکته قابل تأمل عدم بررسی لایحه مذکور در مهلت قانونی در کمیسیون تخصصی است که سبب خدشه دار شدن مصوبه نهایی است و امیدواریم شورای رشت با توجه به اتفاقا صورت گرفته در روز رشت تاریخ ۱۲ دی را به ۸دی روز بصیرت مردم گیلان تغییر دهد.

طوماری با بیان اینکه سئوال اینجاست که چه کسانی در کمیسیون مانع انتخاب ۸دی به عنوان روز رشت شدند؟!، تصریح کرد: رقاصه های اجاره ای توسط شهرداری روز ۱۲ دی را به روز “شوم” رشت تبدیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه فاجعه شوم رشت، فتنه فرهنگی بود که شایسته است با مسئولان مستقیم آن برخورد قانونی صورت گرفته و به مردم اطلاع رسانی شود، تصریح کرد: باید مردم بدانند هدف از اجاره رقاصه ها چه بوده و از چه منابعی و با چه هزینه ای این مراسم “شوم” برگزار شده است.

مشاور سابق رسانه ای شورای شهر رشت با بیان اینکه رسانه های گیلانی برای مبارزه با اهداف سایتها و شبکه های صهیونیستی بدون تکیه بر بودجه دولتی و عمومی کشور تلاش میکنند، گفت: در حالیکه فعالان رسانه ای در جبهه جنگ با رسانه های معاند هستند، مجری شبکه ضداسلامی و صهیونیستی از شهردار رشت به دلیل اجرای برنامه “رقص دختران” در روز رشت تجلیل میکند!!!.

طوماری خاطرنشان کرد: خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، علما و روحانیون، نخبگان و فرهیختگان و شهروندان رشتی منتظر عذرخواهی و پاسخگویی شهردار رشت به دلیل اتفاقات روز شوم رشت هستند./خزرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار