کد خبر : 88273
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

مالک باشگاه سپیدرود رشت از تیمداری کناره گیری کرد

مالک باشگاه سپیدرود رشت از تیمداری کناره گیری کرد

علیرضا نوید مالک باشگاه سپیدرود رشت از تیمداری کناره گیری کرد و باشگاه را در اختیار اداره ورزش و جوانان گیلان قرار داد.

به گزارش گیلانستان، مدیر راوبط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علیرضا نوید که از آذرماه سال گذشته به عنوان مالک، باشگاه سپیدرود را دراختیار گرفته بود امروز طی نامه‌ای به جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، انصراف خود را از تیمداری اعلام کرد.

 

رادنی دیدار افزود: مالک باشگاه سپیدرود رشت در این نامه، عدم حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان استان گیلان را مهمترین عامل کناره‌گیری خود از مالکیت باشگاه اعلام کرد و این باشگاه را در اختیار اداره ورزش و جوانان گیلان قرار داد.

 

علیرضا نوید سال گذشته پس از دراختیار گرفتن سپیدرود، اواخر اسفند ماه دست به تغییر در کادرفنی و مدیرعاملی این باشگاه زد و اسماعیل شاد را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی و جانشین سیدمهدی آقازاده نمود اما مدیرعامل جدید سپیدرود نیز پس از مدتی استعفا داد.

 

پس از استعفای شاد از مدیرعاملی باشگاه سپیدرود، مالک باشگاه طی حکمی علی نظرمحمدی سرمربی این تیم را با حفظ سمت به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در باشگاه معرفی کرد.

 

تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدمتی حدود ۵۰ ساله که قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان محسوب می‌شود و همچنین از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی در سطح کشور است، طی چند سال اخیر به دلیل مشکلات در بخش مدیریت و مالکیتی، دچار بحران‌های شدیدی شده که حاصل آن، سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته دوم بود.

 

این در حالی است که سپیدرود رشت چهار سال پیش موفق شده بود به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند اما در همان سال به لیگ دسته اول و فصل بعد نیز به لیگ دسته دوم سقوط کرد و تاکنون نیز نتوانست از این رقابت ها صعود کند و در مسابقات فصل جاری نیز، در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد و شانس صعود این تیم در فصل جاری به لیگ دسته اول کشور بسیار کم است.

 

مهمترین دلیل تنزل سپیدرود رشت در چند سال اخیر، مشکلات مدیریتی این باشگاه بود که در چند سال گذشته چند بار این مدیریت دست به دست شد و بدهی‌های زیادی نیز طی این سال‌ها انباشته شد و با توجه به کناره‌گیری مالک جدید، باید منتظر ماند و مشاهده کرد که سرانجام این باشگاه قدیمی چه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار