کد خبر : 105055
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402- 53: 20

محدودیت ترافیکی در ۲ مسیر گیلان اعمال می‌شود

محدودیت ترافیکی در ۲ مسیر گیلان اعمال می‌شود

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت رفت و برگشت ترافیکی در ۲ مسیر قدیم رشت – قزوین و بندر آستارا – اردبیل خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ جاور صفاری روز پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به حجم بالای سفر، در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ به منظور افزایش ظرفیت تردد در راه‌ها، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت‌های رفت و برگشت ترافیکی در مسیرهای قدیم رشت – قزوین و بندر آستارا – اردبیل اجرا می‌شود.

 

وی افزود: رفت و آمد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای اول، چهارم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در جاده قدیم “رشت – قزوین” ممنوع است.

 

رئیس پلیس راه استان گیلان بیان کرد: همچنین در مسیر رفت و برگشت اردبیل – بندرآستارا تردد هر گونه تریلر و کامیون‌ به استثنای خودروهای حمل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دهم، یازدهم، دوازدهم و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در جاده آستارا – اردبیل ممنوع است.

 

این مقام انتظامی بیان کرد: در صورت عادی بودن وضعیت رفت و آمد در مسیرهایی که در آن‌ها محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش‌بینی شده است، ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته، اقدام خواهد شد.

 

مرغ‌های بی‌مجوز به مقصد نرسید

 

به گزارش دیگر پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مرغ بی‌مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: برای ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای بی‌مجوز و قاچاق، مسیرهای برون شهری این شهرستان به صورت مستمر از سوی پلیس انجام می‌شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران یگان امداد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در مسیر ورودی شهر رودبار به یک دستگاه خودرو وانت پراید مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ کیلوگرم مرغ بی‌مجوز حمل و غیربهداشتی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این راستا متهم ۴۸ ساله به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی به قابلیت انتقال بیماری توسط دام و پرنده و اینکه حمل این‌گونه محموله‌ها باید با مجوز دامپزشکی انجام شود، اشاره و خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار