کد خبر : 51084
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399- 18: 17

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت:

محفل انس با قرآن برای مدافعان سلامت در رشت برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن برای مدافعان سلامت در رشت برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت گفت: جهت بهره بردن مدافعان سلامت از فضای معنوی این ایام محفل انس با قرآن در بیمارستان‌های رازی و حشمت رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام حمیدرضا کریمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن برای کادر سلامت در رشت اظهار داشت: جهت بهره بردن کادر درمان و سلامت از فضای معنوی ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در بیمارستان‌های رازی و حشمت رشت برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت گفت: با هماهنگی سازمان اوقاف با وزارت بهداشت مقرر شد که در ایام ماه رمضان در نمازخانه یا سالن اجتماعات بیمارستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی محفل انس با قرآن کریم برای کادر بهداشت و درمان برگزار شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان در ایام شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: جهت ایجاد نشاط معنوی برای کادر درمان محفل انس با قرآن در بیمارستان رازی و حشمت رشت برگزار می‌شود.

کریمی به زمان برگزاری محفل انس با قرآن برای کادر بهداشت و درمان اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم ساعت ۱۹:۳۰ به‌مدت ۵۰ دقیقه در بیمارستان رازی رشت برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم ۲۷ اردیبهشت در بیمارستان حشمت رشت برای کادر درمان و بهداشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن کادر درمان همراه با پذیرایی افطاری است گفت: محافل انس با قرآن در زمانی کوتاه قبل از اذان و همراه با همسرایی اسماءالحسنی و قرائت قرآن کریم است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار