کد خبر : 95260
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402- 56: 21

با حکم استاندار گیلان؛

«محمدرضا شهاب زاده» سرپرست فرمانداری آستارا شد

«محمدرضا شهاب زاده» سرپرست فرمانداری آستارا شد

طی حکمی از سوی استاندار گیلان، «محمدرضا شهاب زاده» به سمت سرپرست فرمانداری آستارا منصوب شد.

به گزارش گیلانستان، آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا صبح چهارشنبه با حضور جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد.

 

«محمد رضا شهاب زاده» سرپرست فرمانداری آستارا در این مراسم اظهار کرد: هیچ استانداری مانند استانداران دولت سیزدهم شبانه روز پیگیر برنامه‌ها و پروژه‌ها نبوده است و فرمانداری نیست که خواب راحت داشته باشد و امید می‌رود راهی که فرماندار پیشین آستارا آغاز کرده بودند، با همدلی و قوت ادامه یابد.

 

وی با اشاره به پروژه‌های سنگینی که در دولت سیزدهم آغاز شده است، گفت: باید همه توان خود را به کار بگیریم تا وعده‌ها تحقق پیدا کند، در هر شهرستانی آمارهای امیدبخش به چشم می‌خورد که در این دولت و با همراهی مجلس انقلابی و سایر قوا رخ داده است و امید می‌رود روزهای خوب و پرنشاط و امیدوارکننده ای نیز در پیش داشته باشیم.

 

گفتنی است؛ شهاب زاده پیش از این سوابقی همچون فرمانداری رودسر، معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا معاونت مرکز مهارت‌های پیشرفته آموزش فنی و حرفه‌ای استان و عضویت در کمیته تحول اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و شورای نظارت و ارزشیابی طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این اداره کل را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار