کد خبر : 95700
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402- 50: 21

مدیرکل صداوسیمای گیلان معارفه شد

مدیرکل صداوسیمای گیلان معارفه شد

مراسم معارفه تقی ربانی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان صبح امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه با حضوری جمعی از مسؤولان در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در سالن اجتماعات بانک صادرات استان برگزار شد.

 

رسانه ملی در تولیدات محصولات هنری در حوزه دفاع مقدس اهتمام ورزد

 

سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ نشر و آثار ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه رسانه ملی نقش مهمی در ایجاد ارتباط میان مردم و مسؤولان دارد، اظهار کرد: مردم صداوسیما را یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و انتظار دارند که این نهاد به وظایف ذاتی خود به درستی عمل کند که کانون اینگونه نیز بوده است.

 

وی با اشاره به تأکیدات فاخر و مستندات حوزه دفاع مقدس در صدا و سیما مرکز گیلان گفت: رسانه ملی نقش مهمی در توسعه فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه دارد از این رو صداوسیما با ساخت محصولات فاخر در این حوزه نقش در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته است.

 

مدیرکل حفظ نشر و آثار ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه در تولیدات محصولات هنری توسط صدا و سیما افزود: در گیلان چهره‌های هنری، ادبی، علمی، ورزشی و جهادی بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام دارای ارزش‌های دینی و ارزشی بسبار زیادی بودند از این رو صداوسیما باید با ساخت محصولاتی هنری، این چهره‌ها را برای نسل جدید معرفی کند که این امر در گیلان به خوبی اجرایی شد.

 

درب صدا و سیما بر روی تمامی هنرمندان و اصحاب رسانه باز است

 

مدیرکل صدا و سیما مرکز گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه رسانه ملی در گیلان برای کل استان است، اظهار کرد: درب صدا و سیما بر روی تمامی هنرمندان و اصحاب رسانه باز است و در دوره جدید از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

 

تقی ربانی با تاکید بر توجه به دغدغه مخاطب در رسانه ملی گفت: توجه به دغدغه مخاطب یک اصل در رسانه ملی است لذا در صدا و سیما مرکز گیلان به مخاطب محوری توجه ویژه خواهد شد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 

وی یکی از سیاست‌های صدا و سیما در استان‌ها را توجه به خط سبز در رسانه ملی برشمرد و افزود: نگاه در رسانه ملی به جای خط قرمزی خط سبزی بوده و در رسانه ملی از تمامی فرهیختگان و صاحبان‌نظر باز است.

 

به گزارش فارس در پایان این مراسم از زحمات محمد باقر باقرزاده تشکر و تقی ربانی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیما مرکز گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار