با حضور رئیسجمهور؛
مراسم گرامیداشت شهدای گیلانی جنگ ۱۲ روزه در تهران برگزار شد+ تصاویر

مراسم گرامیداشت شهدای گیلانی جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی با حضور رئیسجمهور و جمعی از مسئولان و مردم در تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت گیلانستان، مراسم گرامیداشت شهدای گیلانی جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی، به همت هیأت رزمندگان گیلانی مقیم تهران و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان، در مسجد امام رضا (ع) شهرک انصار تهران برگزار شد.
در این آیین معنوی، حجتالاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بهعنوان سخنران ویژه، با اشاره به مقام والای شهیدان، بر اهمیت مجاهدت در راه خدا و استمرار راه شهدا تأکید کرد.
این مراسم با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیسجمهور، معاونان ریاستجمهوری، نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، استاندار گیلان، نماینده ولیفقیه در استان، فرمانده سپاه قدس گیلان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمع کثیری از گیلانیان مقیم تهران برگزار شد و با استقبال گسترده مردمی همراه بود.
انتهای پیام/
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

























ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰