کد خبر : 98451
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402- 53: 15

فرمانده جدید سپاه قدس گیلان:

مردم گیلان پرچمدار دفاع از حرم، وطن و انقلاب هستند/ بر اساس برنامه‌های راهبردی سپاه حرکت خواهیم کرد  

مردم گیلان پرچمدار دفاع از حرم، وطن و انقلاب هستند/ بر اساس برنامه‌های راهبردی سپاه حرکت خواهیم کرد   

فرمانده سپاه قدس گیلان گیلان گفت: مردم گیلان اسلام را منطقاً پذیرفتند نه با زور شمشیر و بر همین اساس به اشاعه فرهنگ اسلام پرداختند.

به گزارش گیلانستان، سردار حمید دامغانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان با تقدیر از سردار محمد عبدالله‌پور در خصوص اقدامات انجام شده در گیلان طی هشت سال گذشته اظهار کرد: سپاه قدس گیلان یکی از استان‌های فعال در حوزه محرومیت‌زدایی بوده و این نتیجه تلاش‌های فرمانده سابق سپاه قدس گیلان است.

 

وی با اشاره به ظرفیت بسیجیان گیلان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در این استان گفت: بسیجیان سرمایه کشور و سپاه هستند که باید از ظرفیت بالقوه این عزیزان در حل بسیاری از بحران‌ها بهره لازم را جست.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تنظیم برنامه‌های راهبردی سپاه در کشور و به ویژه گیلان افزود: برنامه‌های سپاه در حوزه‌های مختلف تنظیم شده و بر همین اساس در استان حرکت خواهیم کرد.

 

سردار دامغانی گیلان را یکی از پر افتخارترین استان‌های کشور دانست و بیان کرد:  مردمان گیلان پرچمدار دفاع از حرم، وطن و انقلاب بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

 

وی با بیان اینکه مردم دیار میرزا کوچک‌خان به واسطه روحیه ظلم ستیزی و استحکام اعتقادی خود همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی پیشگام بود، تصریح کرد: مردم گیلان منطقاً اسلام را پذیرفته نه با زور شمشیر و بر همین اساس به اشاعه فرهنگ اسلام پرداخته و در تمامی عرصه‌ها پیشرو بودند که نمونه بارز آن هشت دی سال ۸۸ است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار