کد خبر : 4343
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395- 21: 16

مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در گیلان بنده هستم نه آقای مجرد

مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در گیلان بنده هستم نه آقای مجرد

بنده قریب ده سال این سمت را در گیلان برعهده دارم و تا کنون نه معظم له و نه دفتر ایشان چنین تغییری را به بنده اطلاع نداده اند.

به گزارش درگیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در گیلان اظهار کرد: بنده قریب ده سال این سمت را در گیلان برعهده دارم و تا کنون نه معظم له و نه دفتر ایشان چنین تغییری را به بنده اطلاع نداده اند.

وی به معرفی آقای مهدی مجرد به عنوان مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در گیلان واکنش نشان داد و افزود: آقای مجرد به عنوان نماینده در امور حسبیه معرفی شده است که چیز جدیدی نیست.

نماینده اسبق مردم فومن و شفت خاطر نشان ساخت: مراجع محترم تقلید در هر استان و یا شهرستان ممکن است در امور حسبیه نمایندگان متعدی را معرفی کنند. که در گیلان آقای مجرد هم یکی از انهاست .

وی افزود: هم اکنون  اینجانب بعنوان نماینده حضرت آیت العظمی امام خامنه ای و تعدادی از مراجع معظم دیگر در گیلان در همین راستا انجام وظیفه می نمایم.

گفتنی است چندی پیش برخی از سایت های خبری نوشتند که با حکم آیت الله العظمی نوری همدانی حجت الاسلام مهدی مجرد رییس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با حفظ سمت مسوول دفتر این مرجع انقلابی در گیلان شد./احرارگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

تکلیفتان رابین خودتان مشحص کنید نه اینکه رسانه ای کنید.ما از این جنگ قدرتها بیزاریم.بارها رهبرعزیز وبزرگان دراین مورد تذکر داده اند

رفتن به نوار ابزار