کد خبر : 49907
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399- 42: 16

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان:

مسابقه «میم مثل مردم» به‌همت مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود

مسابقه «میم مثل مردم» به‌همت مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: مسابقه «میم مثل مردم» به‌همت این مرکز و با محوریت ثبت خاطرات، تجربیات و آثار مربوط به حضور خودجوش مردم گیلان در عرصه مقابله با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان سجاد ستوده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه «میم مثل مردم» اظهار داشت: این مسابقه با محوریت ثبت خاطرات، تجربیات و آثار و دستاوردهای مربوط به حضور خودجوش مردم گیلان در عرصه مقابله و ریشه‌کنی ویروس کرونا برگزار می‌شود.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان از همراهی و تلاش جوانان بصیر و آگاه گیلانی در ایام شیوع کرونا تقدیر و تشکر کرد و عنوان داشت: مردم گیلان در کنار تلاش سایر مسئولان توانستند به‌خوبی اوضاع استان را کنترل کنند و وضعیت نسبی را در آن ایجاد کنند.

وی در تشریح جزئیات بیشتر مسابقه مذکور بیان کرد: افراد علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را در قالب پوستر، مصاحبه، گفت‌وگو، دلنوشته، کلیپ و عکس ارسال کنند و هر شخصی در صورت تمایل می‌تواند در چند بخش شرکت کند و آثار خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

ستوده افزود: جوانان گیلانی در ایام شیوع کرونا اقدامات مختلفی در شهرها و روستاها انجام دادند که از این میان می‌توان به گندزدایی معابر، کمک به کادر درمان و حضور طلاب آن هم به شکل داوطلبانه برای غسل و کفن فوت شدگان کرونایی اشاره کرد.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده در مسابقه مذکور در صورت داشتن ظرفیت مناسب به پارک‌های علم و فناوری جهت سرمایه‌گذاری معرفی می‌شوند گفت: مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان برای ساخت مستند از برخی از آثار ارسالی به این جشنواره آمادگی دارد.

وی درباره نحوه شرکت در مسابقه میم مثل مردم اظهار داشت: تمام علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ذکر شده تا پایان خرداد ماه به @gil_cyber در پیام‌رسان تلگرام، بله، ایتا و سروش ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۰۹۱۱۶۶۰۴۶۹۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار