کد خبر : 104297
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402- 00: 1

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

مشارکت حداکثری در انتخابات، کشور را تقویت خواهدکرد

مشارکت حداکثری در انتخابات، کشور را تقویت خواهدکرد

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را از سیاسی‌ترین انتخابات دوران اخیر بیان کرد که با مشارکت حداکثری باعث تقویت کشور می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات را ضروری دانست و گفت:

 

مسأله انتخابات به عنوان راه حل مشکلات در کشور بسیار مهم است .

 

 

 

وی با بیان اینکه ایران قوی به مجلس قوی نیاز دارد در تبیین اهمیت حضور فعالانه مردم در انتخابات افزود: مجلس نماد اثرگذاری مردم و اراده عمومی جامعه است که با مجلس قوی،دولت ریل گذاری در تصمیم گذاری مهم را ضمن نظارت درصورت نیاز به اصلاح و تعدیل، انجام خواهد داد .

 

 

 

سرهنگ پاسدار عزیزی ادامه داد: سرنوشت جامعه ما متاثر از طرح های برخاسته از مجلس است ،بنابراین مجلس قوی برخاسته از مشارکت حداکثری این که به شکل گیری ایران قوی کمک خواهدکرد.

 

 

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان مشارکت در انتخابات را سبب پیشرفت و حرکت بیش از پیش به سوی آرمان ها و اهداف اسلامی خواهدشد .

 

 

 

وی مشارکت حداکثری را تقویت جایگاه کشور در عرصه بین المللی بیان کرد و گفت : تقویت جایگاه کشور در عرصه بین المللی ارتباط مستقیمی با اراده مردم دارد،

 

چرا که با افزایش مشارکت و حضور در پای صندوق های رای تقویت و مقبولیت حاکمیت را سبب می شوند.

 

 

 

سرهنگ پاسدار عزیزی خاطر نشان کرد: باتقویت و مقبولیت حاکمیت دست نمایندگان ملت در عرصه سیاست خارجی و استیفای حقوق ملت بازتر خواهد شد .

 

 

 

وی با اشاره به توطئه های رسانه ای دشمنان گفت: دشمن با امپراطوری رسانه ای در تلاش است حضور مردم که به عنوان برکت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است کم اهمیت جلوه داده و رویکرد تقابلی مردم و حاکمیت را منتشر کنند.

 

 

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان شکل گیری یک مجلس قوی و کار آمد را در امتداد پیروزهای متعدد بردشمن گام عملی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی دانست .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار