کد خبر : 41319
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398- 13: 17

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

مشارکت شهرداری در حوزه کتاب به رشد فرهنگی شهر کمک می کند

مشارکت شهرداری در حوزه کتاب به رشد فرهنگی شهر کمک می کند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی، گفت: مشارکت شهرداری در حوزه کتاب و کتابخوانی به رشد فرهنگی شهر کمک می کند.

به گزارش گیلانستان پریسا کرمی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با شهردار رشت و اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با بیان اینکه مجموعه کتابخانه‌ها یک نهاد فرهنگی عمومی است، اظهار کرد: این مجموعه به دنبال گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با استفاده از ظرفیت حمایتی سایر دستگاه‌ها و نهادها است.

کرمی با تأکید بر اینکه شهرداری‌های استان گیلان مهمترین حامیان ترویج فرهنگ مطالعه هستند، افزود: شهرداری‌ها نقش مهمی در اجرای برنامه‌های فرهنگی این نهاد دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از راه‌های حمایت شهرداری‌ها از فعالیت‌های کتاب محور پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها از محل درآمدهای هفت گانه این سازمان است، تصریح کرد: شهرداری‌ها با هزینه کرد در حوزه کتاب، به رشد فرهنگی جامعه کمک می‌کنند.

وی ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت وصول سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری رشت پیشنهاداتی برای تسویه کامل این بدهی به شهردار رشت ارائه کرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار