کد خبر : 61147
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399- 17: 12

معاون سیاسی فرمانده سپاه گیلان:

مطالبه‌گری از مسئولان حق مردم است

مطالبه‌گری از مسئولان حق مردم است

معاون سیاسی فرمانده سپاه گیلان گفت: مردم باید برای رفع مشکلات از مسئولین و مدیران مطالبه‌گری داشته باشند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ دوم پاسدار امین یادگاری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند ریشه مشکلات ما در خارج از کشور و راه حل این مشکلات در داخل کشور است لذا مهم‌ترین راه حل مقابله با مشکلات استفاده از ظرفیت‌های جوان و تکیه بر نبوغ جوانان است.

معاون سیاسی فرمانده سپاه گیلان افزود: لذا باید جهت‌گیری مسئولان، فعالان حوزه تعلیم و تربیت، اساتید دانشگاه‌ها، ائمه جمعه و همه دست اندرکاران امر در راستای احیا و افزایش امید در جوانان باشد؛ هرچقدر استفاده از جوانان در سطوح مختلف اداره کشور  افزایش یابد جوانان خود را پیدا می‌کنند.

وی گفت: در این راستا نخستین مرحله، اعتماد به جوانان بوده و جوانان نیز باید خودباوری داشته باشند یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم اعتمادزدایی از جامعه به‌ویژه جوانان است و تلاش می‌کند این حس را در مردم ایجاد کند که انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی نداشته است.

یادگاری عنوان داشت: دشمن سعی می‌کند از این طریق جوانان را به عقبه‌شان و انقلاب اسلامی بدبین کند لذا یکی از راه‌های مقابله با این امر این است که جوانان نسبت به آینده انقلاب اسلامی خوش‌بین بوده و با تلاش، همت و خلاقیت به فکر ترقی خود باشند.

وی با بیان اینکه جوانان باید روز به روز هوشیاری خو را افزایش دهند گفت: جوانان باید در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی مطالعه داشته و بدانند که ما در کجای کار بودیم و اکنون کجا هستیم لذا این‌ها لازمه افزایش امید در جوانان است.

وی افزود: اگر ما دستاوردهای این انقلاب را برای جوانان تبیین کنیم جوانان جایگاه خود را پیدا کرده و می‌توانند در برابر دشمنان استقامت لازم را داشته باشند؛ اکنون ما در حوزه علوم مختلف جزو رتبه‌های برتر جهان بوده و از خیلی از کشورهای اروپایی پیشی گرفته‌ایم.

معاون سیاسی فرمانده سپاه گیلان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم به اقتصاد قوی برسیم باید عزت ملی و امنیت ملی قوی داشته باشیم لذا اقتصاد قوی، تولید قوی و مدیریت قوی از نیازهای کشور به حساب می‌آیند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان می‌فرمایند هرجا که مدیری انقلابی و فعال داشتیم کارها جلو رفته و هرجا که مدیریتی ضعیف، ناامید، غیرانقلابی و بی تحرک در رأس امور بوده کارها متوقف و یا منحرف شده است.

یادگاری عنوان کرد: اگر مدیریت در همه بخش‌های کشور، متدین، انقلابی و کارآمد باشد همه مشکلات حل می‌شود و اگر این شاخص‌ها مدنظر قرار گیرد هیچ مشکل غیرقابل حلی در کشور به وجود نمی‌آید.

وی افزود: اگر همه مسئولان در سطوح مختلف به‌دنبال انتخاب مدیران و زیرمجموعه‌هایی با این شاخصه‌ها باشند قطعاً خیلی از مشکلات جامعه برطرف می‌شود لذا مردم هم باید از این مسئولان و مدیران مطالبه‌گری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار