کد خبر : 67426
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400- 59: 11

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

منتخبان با خدمت صادقانه شکر پیروزی در انتخابات را به جای آورند

منتخبان با خدمت صادقانه شکر پیروزی در انتخابات را به جای آورند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: منتخبین ملت باید با خدمت صادقانه و مدیریت عاقلانه شکر این پیروزی را به جای آورند تا ملت ایران در زیر سایه جمهوری اسلامی با آرامش و عزت زندگی کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی با اشاره به خلق حماسه بزرگ توسط ملت ایران، اظهار کرد: به لطف خداوند همواره از گردنه‌های حساس عبور کردیم و این انتخابات نیز به دلیل بمباران رسانه‌ای شبکه‌های کفر یک گردنه حساس محسوب می‌شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: رسانه‌های فارسی زبان دشمن در طی این مدت با سوءاستفاده از عملکرد نامطلوب برخی از دولتمردان در پی ناامید کردن مردم بودند که ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه اگر نوع عملکرد مدیران در سال‌های اخیر بهتر بود سطح مشارکت بالاتر بود، اضافه کرد: مردم با وجود مشکلات و گلایه‌ها، از فرمایشات رهبری تبعیت کرده و در انتخابات شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: مطلوب است که مردم امروز با عمل به سفارش امام صادق (ع) و به شکرانه این پیروزی، نماز شکر به جای آورند و خداوند را بابت این پیروزی شکر کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران توطئه آمریکا، انگلیس و عربستان را نقش بر آب کردند، افزود: علی رغم تبلیغات رسانه‌های صهیونیستی و سعودی که با هدف ناامید کردن ملت انجام می‌شد، مردم ما با رأی خود حماسه آفرینی کردند.

مهدوی تصریح کرد: منتخبین ملت باید با خدمت صادقانه، مدیریت عاقلانه شکر این پیروزی را به جای آورند تا ملت ایران در زیر سایه جمهوری اسلامی با آرامش و عزت زندگی کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار