کد خبر : 74146
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400- 28: 8

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

بانیان وضعیت امروز کشور باید محاکمه شوند/ دولت جدید وارث اقتصاد ورشکسته است

بانیان وضعیت امروز کشور باید محاکمه شوند/ دولت جدید وارث اقتصاد ورشکسته است

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه دولت امروز وارث اقتصاد ورشکسته ای است، گفت: محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه جدی مردم است.

به گزارش گیلانستان، خلیل بهروزی فر عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به مشکلات این شهرستان، اظهار کرد: دغدغه‌ها بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول می‌تواند بر روی روند کاری یک مجموعه تأثیر داشته باشد، افزود: شهرستان فومن در دوره‌ها و دولت‌های گذشته به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به مشکلاتی که از دولت گذشته باقی مانده که دولت فعلی باید هم به آن تعهدات عمل و هم مشکلات را برطرف کند، گفت: امروز دولت جدید وارث اقتصاد ورشکسته ای است.

وی با بیان اینکه اقتصادی که بیشترین وابستگی را به فروش و قیمت نفت داشته باشد وضعیتی بهتر از امروز نخواهد داشت، افزود: که بیشترین تکیه آن به نفت باشد اقتصادش اینگونه است.

بهروزی فر با اشاره به ثروت‌های فراوان ایران و با بیان اینکه متأسفانه این ثروت توسط عده‌ای به تاراج رفته است، ادامه داد: مردمی که در تمام ۴۰ سال گذشته در صحنه‌های مهم و حساس حضور داشته اند امروز در تنگناهای اقتصادی هستند و این دور از شأن این ملت است.

وی با تأکید بر اینکه مسببان وضعیت امروز کشور و مردم باید محاکمه شوند، اضافه کرد: در دیدار کمیسیون اجتماعی مجلس با رئیس قوه قضائیه این موضوع مطرح و گفته شد مردم خواهان اجرای عدالت در این زمینه هستند.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان رسیدن به مسئولیت را به واسطه خون شهدا دارند، تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی برای مدیران لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه مدیران نباید با رفتار و عملکرد خود بی اعتمادی مردم را بیشتر کنند، افزود: پناهگاه مردمی با مشکلات اقتصاد و معیشتی رو به رو هستند فرمانداری یا ادارات است لذا مسئولان باید برخورد درستی داشته باشند.

محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه جدی مردم استدر پایان این جلسه با تشکر و قدردانی از زحمات «محمدرضا محسنی» فرماندار سابق فومن، «موسی فکور» به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار