کد خبر : 32267
تاریخ انتشار : جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

میرحسین موسوی 17 بیانیه علیه نظام و ارزش‌های دینی صادر کرد/ حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، سلطنت‌طلبان و منافقین از اصلاح طلبان در سال 88

میرحسین موسوی 17 بیانیه علیه نظام و ارزش‌های دینی صادر کرد/ حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، سلطنت‌طلبان و منافقین از اصلاح طلبان در سال 88

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان نتیجه فتنه را بصیرت ملت ایران عنوان کرد و گفت: دشمن در فتنه سال 88 به دنبال جمع کردن بساط ارزش‌ها در کشور بود.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه رشت با اشاره به دریافت مدال افتخار بصیرت مردم گیلان به‌ویژه شهر رشت از مقام معظم رهبری اظهار کرد: هشتم دی‌ماه سال 1388 مردم رشت و تعدادی از شهرهای ایران یک روز جلوتر از دیگران به میدان آمدند و با فتنه‌گران مبارزه کردند.
وی به فتنه ایجاد شده توسط فتنه‌گران داخلی و خارجی در سال 88 اشاره کرد و افزود: در قرآن از فتنه به عنوان آزمایش نام برده شده و خداوند انسان‌ها را امتحان می‌کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه حق و باطل هنگام فتنه با همدیگر مشتبه می‌شوند، تصریح کرد: گاهی گردوغبار فتنه آن‌قدر بسیار است که انسان مسیر خود را گم می‌کند.
کربلایی ادامه داد: فتنه گرد و خاک غلیظی است که انسان‌ها به طور ناخودآگاه از مسیر خارج می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه فتنه فرصت بسیار خوبی برای شکوفایی استعدادهاست، بیان کرد: فتنه‌ای که در سال 88 اتفاق افتاد نتیجه‌اش بصیرت بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان، بصیرت را شناخت زمان، شناخت نیاز، شناخت اولویت‌ها، شناخت دشمن و شناخت دوست معنا کرد و گفت: بصیرت وسیله‌ای است که باید در مقابل دشمن به‌کار گرفته شود.
کربلایی با بیان اینکه به فردی بصیر می‌گویند که بتواند فتنه را تشخیص دهد، خاطرنشان کرد: سال 88 اقدامی که فتنه‌گران انجام دادند ضربه زدن به نیروهای خودی بود و شعار علیه رهبری و نظام سر دادند.
وی، فتنه‌گران را نوکر بی‌جیره و مواجب دشمن توصیف کرد و یادآور شد: دشمن در فتنه سال 88 به دنبال جمع کردن بساط ارزش‌ها در کشور بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در نوروز سال 88 نسبت به ایجاد خدشه به انتخابات توسط بعضی از افراد، اظهار کرد: نشان سبز میرحسین موسوی مانند انقلاب‌های مخملی دیگر بود که توسط آمریکا انجام شد.
کربلایی به شرکت 85 درصد از واجدان شرایط در انتخابات سال 88 اشاره کرد و افزود: روز انتخابات نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری بر سر صندوق‌های رای حضور داشتند و ادعان کردند انتخابات به بهترین نحو برگزار شده است.
وی با بیان اینکه میرحسین موسوی پس از انتخابات سال 88 تعداد 17 بیانیه علیه نظام اسلامی و ارزش‌های دینی صادر کرد، گفت: در روز عاشورای سال 88 فتنه‌گران علیه نظام شعار دادند، سوت و کف زدند، خیمه و پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی به تجمع مردم رشت در مقابل بیت نماینده ولی فقیه در گیلان در هفتم دی ماه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: مردم رشت آمادگی خود مبنی بر مقابله با فتنه‌گران را اعلام کردند.
کربلایی با اشاره به پیشتازی مردم رشت در مقابله با فتنه‌گران در سال 88، خاطرنشان کرد: حرکت مذکور منجر به اجتماع بزرگ مردم تهران در نهم دی ماه شد.
وی به اعلام حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، سلطنت‌طلبان، منافقین و چریک‌های فدایی از فتنه‌گران و اصلاح طلبان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ فتنه خط قرمز ماست و مردم بساط فتنه‌گران را جمع کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار