کد خبر : 75882
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400- 32: 12

مسؤول بانوان سازمان بسیج رسانه گیلان:

نخستین جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان در گیلان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان در گیلان برگزار می‌شود

مسؤول بانوان سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان حریم رسالت در گیلان گفت: جشنواره حریم رسالت در پنج قالب و پنج محور مخصوص تولیدات آثار بانوان اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محدثه فردی مسؤول بانوان سازمان بسیج رسانه گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه بانوان در طی ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره یکی تأثیرگذارترین افراد جامعه بوده‌اند، اظهار کرد: چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس بانوان یکی از تأثیرگذارترین افراد جامعه بوده و پا به پای مسؤولان به حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کردند.

وی با اشاره به نقش بانوان رسانه‌ای در گیلان گفت: بانوان رسانه‌ای در گیلان در دوران کرونا با نقش‌آفرینی به‌موقع و مؤثر خود به کنترل و همچنین افزایش امید در جامعه کمک کرده و این روند تاکنون ادامه‌دار است.

مسؤول بانوان سازمان بسیج رسانه گیلان با تأکید بر لزوم توجه به برگزاری جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای در گیلان بیان کرد: در چند سال گذشته جشنواره‌های مختلفی در حوزه رسانه در استان گیلان برگزارشده که این امر بسیار منجر به ایجاد فعالیت مضاعف در بین اصحاب رسانه شده است.

فردی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان در گیلان تصریح کرد: اولین جشنواره رسانه ویژه بانوان با اسم (حریم رسالت) در این استان برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ خرداد آثار خود را به نشانی ایمیل Harime.Resalat@yahoo.com ارسال کنند.

وی با اشاره به محورهای جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان حریم رسالت بیان کرد: این جشنواره در پنج محور هویت بخشی بانوان و ارتقاء روحیه خودباوری نقش زنان در فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت زنان در اشتغال‌زایی و کارآفرینی، نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانی جمعیت، راهکارها و پیشنهادهای حل این مشکلات برگزار و همچنین سرکار خانم معصومه نیک‌کار به‌عنوان دبیر جشنواره رسانه‌ای ویژه بانوان (حریم رسالت) معرفی شده است.

به گفته مسؤول بانوان سازمان بسیج رسانه گیلان، اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت در پنج قالب تیتر، گزارش، یادداشت و عکس و فیلم بوده و هیچ محدودیتی در خصوص تعداد آثار وجود ندارد‌.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار