کد خبر : 101691
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402- 41: 13

نخستین مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی غرب گیلان به همت یک خیر آماده بهره‌برداری شد

نخستین مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی غرب گیلان به همت یک خیر آماده بهره‌برداری شد

رئیس جمعیت هلال احمر رضوانشهر گفت: به همت یک خیر سلامت نخستین مرکز توانبخشی، فیزیوتراپی و کاردرمانی غرب استان گیلان در رضوانشهر راه اندازی می شود.

به گزارش گیلانستان، کوشا بهبودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز در زمین و ساختمانی که توسط خیر سلامت حاج فرامرز بختیاری احداث و به طور کامل تجهیز شده و در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته راه اندازی می شود.

 

وی عنوان کرد: ساختمان این مرکز در زمینی به مساحت ۲ هزارمتر مربع با زیربنای حدود ۵۰۰ متر مربع و ۲۰ اتاق در منطقه رینج محله رضوانشهر توسط این خیر حوزه سلامت با هدف خدمت به مردم تأسیس شده است.

وی بیان کرد: این ساختمان عام المنفعه که از سال ۱۳۹۴ توسط این فرد خیر احداث و تجهیز شده، دارای تمامی امکانات و تجهیزات روز از جمله ایستگاه پرستاری، پذیرش، سالن انتظار، اتاق های پزشکی و درمانی، داندانپزشکی و غیره به همراه تجهیزات مربوطه است.

 

وی تصریح کرد: سال ۹۴ برای ساخت این مرکز حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده ضمن آنکه همان زمان برای تجهیز آن ۱۵ میلیارد ریال صرف شده است و ارزش ملک امروز بیش از ۲۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر رضوانشهر ادامه داد: طبق هماهنگی های بعمل آمده با مسئولان مربوطه، این مرکز درمانی بصورت شبانه‌روزی و با بهره‌مندی از پزشکان متخصص و عمومی به مردم شهرستان های غرب استان گیلان در زمینه‌های توانبخشی و فیزیوتراپی خدمات ارائه خواهد داد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، دو بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار