کد خبر : 62426
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399- 43: 16

مسؤول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان:

نذر خون مداحان بسیجی گیلان

نذر خون مداحان بسیجی گیلان

مسؤول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشتازی مداحان بسیجی سپاه قدس گیلان در کارهای خیر ازجمله اهدای خون گفت: ۵۰ نفر از مداحان بسیجی سپاه قدس گیلان به مناسبت میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) در اداره انتقال خون حاضرشده و با اهدای خون قدمی در این کار خیر و ارزشمند برداشتند.

به گزارش گیلانستان، محمدعلی نصیبی امروز در حاشیه اهدای خون مداحان بسیجی سپاه قدس گیلان در اداره انتقال خون گیلان با گرامیداشت میلاد حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله و ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد:  هرسال در چنین روزی مداحان با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای دیدار می‌کردند اما  امسال به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا این دیدار محقق نشد  و به‌صورت مجازی و تلویزیونی  توفیق دیدار روی یار نصیبشان شد.

وی با بیان اینکه بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان در چنین روز عزیزی نذر اهدای خون برای حضرت فاطمه الزهرا (س) و شهدای انقلاب اسلامی دارند گفت: به‌سان هرسال انجام نذر خون  توسط مداحان در سازمان انتقال خون اجرا  و پنجاه نفر از  مداحان بسیجی سپاه قدس گیلان در این امر خیر مشارکت داشتند.

مسؤول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش به سزای  مداحان در  انقلاب اسلامی تصریح کرد: در زمان طاغوت مداحان نیز در مسیر روشنگری و استکبارستیزی نقش ویژه داشته و در منابر خود ظلم و ستم شاهنشاهی را در هم کوبیده و با توسل به اهل‌بیت (ع) در این راه با الگو گیری از سیره اهل‌بیت (ع) و عاشورا توانستند راه امام (ره) را در مجالس مذهبی تبیین کنند.

وی با تأکید بر نقش مداحان در روشنگری و نفوذ معنوی آنان در بین مردم خاطرنشان کرد:  در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا خیلی از اقشار ازجمله مداحان آسیب‌دیده  و با توجه  مشکلات شدید معیشتی اما  باز هم در کمک‌های مؤمنانه و کارهای خیر پیش‌قدم بوده و در انفاق به قشر آسیب‌دیده پیشتازی کرده‌اند.

نصیبی با اشاره به پیشتازی  مداحان بسیجی سپاه قدس گیلان در کارهای خیر ازجمله اهدای خون گفت: ۵۰ نفر از مداحان بسیجی سپاه قدس گیلان به مناسبت میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) در اداره انتقال خون حاضرشده و با اهدای خون قدمی در این کار خیر و ارزشمند برداشتند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار