کد خبر : 75876
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400- 43: 10

معاون سیاسی سپاه گیلان:

نشست‌‌های بصیرت‌افزایی با هدف مقابله با حملات رسانه‌ای در استان برگزار می‌شود

نشست‌‌های بصیرت‌افزایی با هدف مقابله با حملات رسانه‌ای در استان برگزار می‌شود

معاون سیاسی سپاه استان گیلان گفت: سپاه گیلان با برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی به مقابله با حملات رسانه‌ای دشمن و تقابل با فضای غبارآلود رسانه‌ای در استان می‌پردازد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی ضمن گرامیداشت دهه فجر و با بیان اینکه دهه فجر حاصل دشمن‌شناسی و عزتمندی ملت ایران بود در تشریح برنامه‌های معاونت سیاسی سپاه گیلان در این ایام اظهار داشت: عرصه سیاست در هر شرایطی آماج اصلی دشمن برای حمله به باورها است.

معاون سیاسی سپاه استان گیلان خاطرنشان کرد: همان‌طور که دشمن در حملات خود توجهی به عواملی محیطی نظیر شیوع بیماری کرونا ندارد ما نیز باید برنامه‌های مقابله‌ای خود را به نحوی متناسب با شرایط برای تقابل با این حملات دشمن تنظیم کنیم.

عزیزی ابراز داشت: خوشبختانه تاکنون وضعیت جامعه به گونه‌ای بود که توانستیم به برنامه‌های میدانی خود جامعه عمل بپوشانیم و در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها برنامه‌های متنوعی با محوریت مساجد در زمینه بصیرت‌افزایی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها توسط معاونت سیاسی سپاه گیلان و با همکاری دیگر معاونت‌های متولی در بصیرت‌افزایی و روشنگری برگزار می‌شود تصریح کرد: همچنین در فضای مجازی نیز برنامه‌هایی با بهره‌گیری از سخنرانان مطرح کشوری انجام شده است.

عزیزی اذعان داشت: معاونت سیاسی سپاه گیلان صرفاً به دلیل وجود بیماری کرونا دست از انجام مأموریت‌های خود نکشیده و سعی می‌کند شیوه انجام مأموریت‌های خود را با شرایط وفق دهد و در فضای حقیقی و یا در فضای مجازی به اقدامات خود اعم از بصیرت‌افزایی بپردازد.

معاون سیاسی سپاه استان گیلان اظهار داشت: با انجام این برنامه‌های روشنگری در جهت بیان دستاوردهای انقلاب و جلوگیری از تطهیر رژیم پهلوی که اکنون مد نظر دشمن در فضای مجازی است گام برمی‌داریم و در ادامه مسیر نیز همین رویکرد را دنبال خواهیم.

وی درباره اقدامات سپاه گیلان در راستای جهاد تبیین با بیان اینکه تمرکز دشمن اکنون بر جنگ شناختی و معرفتی است افزود: غبارآلود کردن فضای رسانه‌ای منحصر به کشور نبوده و در گیلان نیز شاهد آن هستیم که بسیاری از جوانان ما در معرض فضای رسانه‌ای غبارآلود دشمن قرار می‌گیرند.

عزیزی با اشاره به اینکه شیوه تقابل دشمن با جوان امروز همین جنگ شناختی است که افکار جوانان را تحت شعاع قرار می‌دهد گفت: مقام معظم رهبری نیز بر توجه به این موضوع تأکید فراوان دارند از این رو معاونت سیاسی سپاه گیلان نیز این امر را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون سیاسی سپاه استان گیلان اظهار داشت: این مجموعه برنامه‌های خود را به گونه‌ای رقم زده تا افراد اهل قلم، سخنرانان و اهالی حوزه فرهنگ و هنر با به‌کارگیری از ظرفیت‌ها و ابزارهای خود اثری عمیق و اصلاحی بر جوانان داشته باشند.

وی افزود: از این رو در فضای حقیقی یا مجازی برای بصیرت‌دهی به جامعه هدف اعم از بسیج و عموم مردم برنامه‌هایی را برگزار می‌کنیم تا در راستای جهاد تبیین و کسب بصیرت سیاسی جوان امروز در فضای غبارآلود رسانه‌ای برای تقابل آنان‌ با جنگ شناختی دشمن گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار