کد خبر : 106726
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403- 51: 19

فرماندار رشت:

نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است

نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است

فرماندار رشت گفت: شوراها به عنوان نزدیک ترین نهاد به مردم بسیار تأثیرگذار بوده و نقششان در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روی ملی شوراهای استان ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: یکی از مصادیق مردم سالاری دینی با انتخاب اعضای شورا توسط مردم رقم خورد.

 

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب به سبب حضور مستشاران غربی، مردم در امور کشور و تصمیم‌سازی‌ها نقشی نداشتند، افزود: با درایتت امام راحل در قانون اساسی تشکیل شورا ابلاغ شد و اعضای شورا منشأ خیر در شهر و روستاها شدند که تلاش و کار را سرلوحه قرار می‌دهند.

 

عاشوری با بیان اینکه تنها هدف شوراها خشنودی و رضایت مردم و توسعه و آبادانی مناطقشان است، ادامه داد: باید با تجمیع افکار و شناسایی ظرفیت‌ها اقتصاد مقاومتی را عملاً اجرایی کنید.

 

وی با اشاره به شکل گیری مجمع مشورتی شوراهای استان بیان کرد: تشکیل مجمع مشورتی شوراها قطعاً در بحث جهش تولید و اقتصاد مقاومتی هر شهر و روستا بنابر ظرفیت‌های موجود می‌تواند نقش آفرین باشد.

 

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه شورا تبلور عینی مردم‌سالاری دینی، ظرفیتی برای مشارکت مردم در انجام کارها و حلقه واسطی برای اجرای برنامه ریزی هایی است که شکل می‌گیرد، گفت: شوراها به عنوان نزدیک ترین نهاد به مردم تأثیرگذار بوده و در تحقق شعار سال نقش انکار ناپذیر دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار